Első rendelésem: Játekraj.hu (2024.)

2024. május 08. 16:55 - Galatea Kyra

 

fb_logo_hu.jpg

Tisztelt Szülők! Ha játékot rendeltek, ez a blogbejegyzés lehet, hasznos lesz számotokra!

Én éppen egy újabb szobadekorációs projektemen dolgozom... és épp ehhez rendeltem "alanyokat".

A Webáruház szemmel láthatónak egyáltalán nem különbözik más Webshopoktól. Szép, átlátható... és persze vonzó, ha azt nézzük, hogy ami máshol "készlet hiány" itt azokat külső raktárból szállítják ki. Persze a szállítás 4-7 nappal is hosszabb lehet. Én pont ebbe estem bele.

2024. április 1-jén adtam le a rendelésemet. Múlt hét pénteken (5-én) írtam egy e-mailt nekik, hogy hol tart jelentleg a rendelésem. Mert csak annyi információ állt a rendelkezésemre, hogy a rendelést "Elfogadták" és az előre utalt pénz beérkezett hozzájuk. Álltalában a rendeléseknél olyan információkkal látnak el, hogy "A rendelés feldolgozás alatt áll".. vagy valami ilyesmi. Én ezt hiányoltam.

Érdekes visszajelzést kaptam e-mailben... ami semmi újat nem mondott.

Ami feltűnt, hogy a válasz után nem sokkal már össze is pakolták a csomagot... 

8-án vettem át a GLS futártól. Ők most tényleg jól végezték a munkájukat, még értesítőt is kaptam a tervezett kiszállításról, melyet akár módosíthatok is (ez az utóbbi időben, sajnos ritka...szinte már könyörögni kell nekik ezért).

Szlovákiából érkezett a csomag. Már a doboz mérete gyanús volt... de a Sinsay rendelések után, már nem túl meglepő, hogy a legapróbb dolgokat is bazi nagy dobozba rakják és teletömik papírral meg miegymásssal...

Nos, a megérzésem nem csalt... ezt első körben inkább megmutatom:

Belekukkantottam a dobozba, kb. 5 doboz Lego játék volt benne... ez majd akkor lesz igazán vicces, amikor részletesebben beszámolok a projectemről... továbbá mennyire illik vagy sem hozzá a Lego. Kb. egy hónapja vagyok rajta, de még nem tudom milyen címet adjak a blog bejegyzés sorozatnak. Lehet, érdekes és informatív lesz mindenki számára.

Aki innen szeretne rendelni, lehet, ő is tapasztalni fog ilyen vagy hasonló furcsaságokat. Küldtem egy panaszt nekik e-mailben. Nagyon furcsán fogalmaztak, ezen belül kedvesek és segítőkészek voltak. A fogalmazás oka, hogy külföldi a csapat, de az ottdolgozók közül vannak akik tudnak magyarul. A hölgy akivel beszéltem, rendes volt, mert szabadnapomra kért egy futárt aki átvette a csomagot. 

A GLS futárra vissza lett küldve, idő közben (lehet) előkerült az én rendelésem és némi kalandozás után végre eljutott hozzám. Azóta megint rendeltem tőlük és időközben a bankkártyámmal voltak gondok... lepucoltam, hátha megint 6 hónapig nem fogom tudni használni. Ezért Utánvételesre és egy csomagpontra kértem a csomagot. Majd kaptam egy üzit, hogy mégis automatába érkezett a csomagom és bankkártyával lehet csak fizetni...  várhatom mikor jön meg a fizum. Elvileg az új bankkártyám már életképes... 

Maradjon még titok mit rendeltem.

Mi a véleményem a Webshopról?

Nagyon jó termékeik vannak, én ott ritkaságokat is találtam, amit máshol már nem lehet megvásárolni. Kifutott termékekről van szól. Széles a választék, vannak akciók. Az ügyfélszolgálat kedves, segítőkész.

Azonban lehetnek értelmezési nehézségek... mivel a magyar nyelvet nem anyanyelvi szinten ismerik, beszélik, értelmezik. Lehet, hogy ez okozni fog néni nehézséget és kellemetlenséget.

Összességében ezeket leszámítva részemről rendben van.

Fogok-e még innen vásárolni?

Ez egy játékokat forgalmazó Webáruház... én már nem vagyok gyerek. Vannak a családban gyerekek. De ha ajándékra van szükség, lehet a városban vásároljuk meg. Ha a projektemhez fog kellene valami, lehet újra szét nézek. 

Ajánlom-e a Webáruházat?

Akinek hasonló érdeklődési köre, esetleg vannak gyerekek a családban, annak igen. Érdemes körbe nézni. Gyorsan adják fel a csomagokat, hamar meg is érkezik. De nem kizárt, hogy hasonló dolgokat fognak tapasztalni, mint én.

 

Köszönöm, hogy itt jártál és elolvastad a soraimat! Hamarosan jelentkezem a részletekkel.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr4318375085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása