Anime sorozatok: Ezeket nézem mostanság (2024.)

2024. január 17. 21:16 - Galatea Kyra

Tavaly rengeteg animét néztem meg... voltak csalódások, nem kevés. Találtam régi, régebbi animéket is. Természetesen folytatom ezek böngészését is. Információim szerint idén is lesznek ígéretes animék, rajzfilmek. Folytatódik a Jujutsu Kaisen, SK8 The Infinity, Rurouni Kenshin Meiji Kenkaku Romantan, Bleach, Arcane, Kékszemű szamuráj, Sárkány herceg...stb. Természetesen részemről a Netflix sem marad ki. Igyekszem elérhetőséget is kapcsolni a címekhez. Némelyik megtekintéséhez regisztráció szükséges!

mv5byzjjmdqynzetzjaxms00otg2ltg4yjytytlmzjjkzjc3mdhixkeyxkfqcgdeqxvymty0oda4njkw_v1_fmjpg_ux1000.jpg

1. Ninja Kamui :

A bemutatója óta vártam a megjelenését. Több helyen is érdeklődtem, fogja-e valaki fordítani... meglepett, hogy senkinek se tűnt fel, hogy várható egy ilyen széria. Most már úgy látom többeknek is felkeltette az érdeklődését és több kézből kerül ki fordított változat. Az első epizód megfogott, a későbbiekben már egyre kevésbé. Az utolsó epizódoknál tartva, már alig várom hogy végre vége legyen. Csak is idősebb korosztálynak ajánlott!

142685.jpg

2. Karasu Wa Aruji Wo Erabanai :

A tavaszi szezonban eddig alig találtam nézhető animét. Az első kettő epizód megfogott. Történelmi jelzőt is aggattak rá, de inkább fantasy.

110585.jpg

3. Blades of the Guardians / Biao Ren: Blades of the Guardians :

Régóta várt sorozat. Eddig sajnos, egyetlen fordító csapat oldalán sem láttam, így a Youtube videó megosztó oldalon kezdtem el nézni. Az utóbbi időben kezdtél el fordítani, így újra nézem az epizódokat. Az eddig láttak alapján kalandosnak, érdekesnek tűnik. Kitűnik a sok isekai és a többi tömeggyártott unalmas, klisés anime között. Idősebb korosztálynak ajánlott!

50337.jpg

4. Seirei no Moribito:

Nagyon régóta szemezgetek ezzel az animével. Régebben láttam az első részét, sőt előszereplős sorozatnak is az első epizódját. Visszaemlékezve egy érdekes, kalandos sorozatnak tűnt. Sok pozitív véleményt olvastam róla. Túl az első epizódon, tényleg érdekes, kalandos sorozat. Végre egy értelmes, szimpatikus női főszereplő...

mv5bmjkzndjiztatmda0ms00ztq3ltg0ntutm2e2otkwzmy3odexxkeyxkfqcgdeqxvyodmyntm0mjm_v1.jpg

5. Undead Girl Murder Farce :

Nem olyan régen akadtam rá. Az első négy epizód megfogott, de az ötödiktől már olyan szereplők is feltűntek a sorozatban, mint például az Operaház fantomja... most már tényleg érdekel, mi lesz ennek a fura krimisorozatnak a vége. Idősebb korosztálynak ajánlott!

cowboy_bebop_tv_series-548837932-large.jpg

6. Cowboy Bebop :

Bárki bármit kérdez... igen, nekem ez is kimaradt. Bevallom az élőszereplős sorozatot előbb néztem végig, mint az animét. Így alakult... eddig nekem az élőszereplős tetszett jobban, valahogy jobb sorrendbe jöttek a szereplők, a kalandok. Volt eleje és vége. Az animénél hiányérzetem van. Fogalmam sincs melyiknek van több köze a mangához... 

 

Eddig megtekintett:

 136532.jpg

1. Rurouni Kenshin Meiji Kenkaku Romantan (2023.) 1. évad :

Régóta tervben volt a sorozat. Az előzmény megfogott, de a sorozat régebbi változatából előbb láttam egy-két epizódot. Mivel tavaly került megjelenésre a feldolgozás, gondoltam akkor ezt a változatát nézem végig. A régebbi grafikája valahogy jobban tetszik... akit érdekel, három élőszereplős film készült, ezek Netflixes feldolgozások (is). Információim szerint az anime még az idén kap folytatást.

139282.jpg

2. Burn The Witch 0.8 / Special :

Talán egy kicsit több betekintést kaptunk ebből a fura világból... én egy teljes évadra számítottam, de a remény hal meg utoljára. Ennyi idő után is még mindig a Harry Potter jut róla eszembe... 

117854.jpg

4. Shin no Nakama és Nai to Yuusha no Party wo Oidasareta node, Henkyou de Slow Life suru Koto ni Shimashita (1. évad):

Igen, ez mind a címe. Információim szerint már fut a második évada. Nekem az első évad bőven elég is volt. Eleinte érdekesnek tartottam... 

640167_1692865756_7557.jpg

5. Maboroshi - Az illúziók gyára / Maboroshi (Film)

Tavaly jelent meg a Netflixen. Eleinte még tartottam tőle, valahogy nem győzött meg a bemutatója. Idén végül bevállaltam. Épp olyan furcsa és abszurd, mint amijenre számítottam. Egyszer meglehet nézni.

mv5bytnmownhnjctymywos00ngmzlwiwm2qtyta4y2iymzgwmtizxkeyxkfqcgdeqxvymtezmti1mjk3_v1_fmjpg_ux1000.jpg

6. Onmoyoji /Onmyouji :

Az idei első anime sorozat, melyet a Netflix kínálatából választottam. Már tavaly a megjelenésekor szemezgettem vele, de inkább az akkori meglévő animéket terveztem befejezni. Érdekesek az epizódok, egyszer érdemes megnézni.

talesofphantasia0_1.jpg

7. Tales of Phantasia (OVA)

Kalandos fantasy, mely négy epizódból áll. Egyszer meglehet nézni, de aki kihagyja, az se marad le semmiről. 


mv5bntc4mgu4mwutmjyxzs00nme4lwfmy2qty2njztlmyjnjytm5xkeyxkfqcgdeqxvymta3oteyodi1_v1.jpg

8. Blade and Soul :

Információim szerint, ez egy játékadaptáció. Én ezt a játékot sem ismerem. Izgalmasnak tűnt, ezért vágtam bele néhány évvel ezelőtt, de valamiért az utolsó néhány epizód kimaradt. Az utolsó részt, nem gond ha kimarad, eléggé filleresre, semmitmondóra sikeredett. 

mv5bn2i4yzbhzmytn2fkzc00mwzhltkzyzetzjawyzi1zdk1mmi1xkeyxkfqcgdeqxvymzm4mjm0nzg_v1.jpg

9. Escaflowne - The Movie :

Aki még nem látta a sorozatot, annak egy igen röpke történetnek jöhet le ez az anime film. Én néhány évvel ezelőtt láttam a sorozatot. Így részemről túl rövidnek és könnyen lezártnak vélem...a filmnek talán jobban tetszett a megrajzolása. Látszik, hogy később készült. A karakterek külsőleg nem mindegyik egyezett a sorozat béli változattal. A filmből kapunk némi betekintést ebbe az érdekes világba. De a sorozat ennél részletesebb. Érdemes megnézni!

mv5bodzkmmq0mdatzguymy00ywvmlwe5zdityjjmodfmnji5yty2xkeyxkfqcgdeqxvymtezmti1mjk3_v1_fmjpg_ux1000.jpg

10. Pluto :

Láttam a Netflix kínálatában. Többször is szemet szúrtak róla a videók... de valahogy nem győzött meg. Ha jól emlékszem ez egy régi animének a feldolgozása. Nem olyan régen vettem rá magam, hogy megnézzem. Nem bántam meg. A robotos animék nem igazán tudnak lekötni, de ennek a szériának sikerült. Gesicht nyomozó volt benne a kedvencem. A sorozat vége már kevésbé nyűgözött le. Ha lesz második évada, remélem viszontlátjuk a szereplőket, Számomra szimpatikusak voltak. Aki szereti a robotos, nyomozós animéket, ne hagyja ki!

mv5bywmwymywnjmtmme0mc00oddhltgzyzqtyza3mdq5owrmzwnhxkeyxkfqcgdeqxvymtuzmtg2odkz_v1.jpg

11. Solo Leveling :

Egy ideig szemezgettem vele, tervben volt. Utólag olvastam róla, hogy állítólag nagyon jó... Az első néhány rész nem volt semmi. Utána már olyan volt a sorozat hangulata, mintha melletted ülne valaki és te azt nézed ő hogyan feljeszti a karakterét. Enbem nem nyűgözött le, nem is értem miért rajonganak érte ennyire. A folytatást már biztos nem fogom nézni. Nem gyerek tartalom.

12603208-71020961-ca0c-460e-b835-4688588a3655.jpg

12. Kusuriya no Hitorigoto / The Apothecary Diaries :

Régóta szúrta a szemem... nem bántam meg, hogy később kezdtem el nézni. Nagyon szép színes, bár a történet eléggé komor, tragikus eseményekről számol be. Nekem tetszett és alig várom a folytatását. Információim szerint jövőre várható. Érdemes megnézni.

bx110699-b3eaf20wvjat.png

13. Min Diao Ju Yi Wen LuBureau of Paranormal Investigation :

Ez egy régebbi kínai animációs sorozat. A szinkront hallgatni nagyon fura a sok japán anime után, de hozzá lehet szokni. Akit zavar, vegye le a hangot. Az első epizódot már láttam a megjelenésekor, néhány évvel ezelőtt. Érdekesnek tűnt és feledésbe is merült. Idén újra rátaláltam. Így néhány epizód után, még mindig kalandosnak és érdekesnek tartom. Egyedül az zavar, hogy az egyik szereplőt állandóan daginak hívják... Nem volt rossz, érdekes befejezést kapott az évad. 

137123.jpg

14. Kamonohashi Ron no Kindan Suiri :

Kettő fickó a főszereplő. Az egyikük nyomozó a másik csak "besegít"... érdekes párost alkotnak. Jó volt követni a kalandjaikat, bár az évad végén nem éppen egy ilyen befejezésre számítottam. Információim szerint már be van jelentve a következő évad. Krimi kedvelőknek ajánlott!

sokuja-loop-7-sub-indo.jpg

15. Loop 7-kaime no Akuyaku Reijou wa, Moto Tekikoku de Jiyuu Kimama na Hanayome Seikatsu wo Mankitsu suru :

Ennek is jó hosszú címe van... engem az első epizód megfogott. Hasonló, mint a Akuyaku Reijou nanode Last Boss wo Kattemimashita . Mind a kettő szériának a főszereplője szimpatikus. De a jelenlegi főhősnő nem ismeri jövőjét. Tetszik, hogy feltalálja magát. Összességében egy meglepően jó széria volt. Várom a folytatását.

mv5bmjrinzu3mdqtyzm1ny00mtbklwfkmditndk5owqzmwvlnmjhxkeyxkfqcgdeqxvynja5mdiymzu_v1_fmjpg_ux1000.jpg

16. Ragna Crimson :

Az első epizód után, örültem, hogy vége érkezett egy sárkányos anime... végig kísérhetjük a főszereplő fejlődését... de nem. Voltak benne érdekes szereplők, képességek. De részemről egy nagy csalódás volt.

139745.jpg

17. Majo To Yajuu /The Witch and the Beast :

Már a címe szemet szúrt... ha van benne boszorkány, akkor jöhet. Az első epizód megfogott, a világa érdekes volt, de sajnos nem láthattunk bele eléggé. Voltak benne kevésbé érdekes epizódok. Kár, hogy a vége felé elevenítik fel a főszereplők találkozásának történetét... nincs még információm arról, hogy lesz-e második évad. Ha lesz, én várom. 

mv5bzjy2njvmmjmtngniyi00mjjjltk3yzktnzm3yjaynmmxmmjjxkeyxkfqcgdeqxvymtuzmtg2odkz_v1.jpg

18. Metallic Rouge :

Egy vagány csajszis, "robotos" anime sorozat. Melyet ajánlás alapján kezdtem el nézni. A zene nagyon passzol hozzá, tetszett is. Az első egy-két epizód meggyőzött, de a közepe felé már kezdtem csalódott lenni. Teljesen más történetre számítottam ennél is. Egyszernézhető kategória. Én a folytatást tuti kihagyom. 

135982.jpg

19. Bucchigiri?! :

Így utólag józan paraszt ésszel, el sem tudom képzelni, hogy tudtam ezt megnézni... Az Aladdin és a csodalámpás története jutott róla eszembe, huszadik századi kiadásban. Klisés... nem is kicsit. Állandóan verekednek benne... Az anime a vége felé kezdett érdekessé válni, amikor végre megtudhatjuk kik is ezek a szellemek és miért buzdítják a srácokat a bunyóra...stb. Akinek ez az anime kimaradt, nem vesztett vele semmit. 

 

 

 

Ez a bejegyzés folyamatosan frissül.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr8618305375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása