Anime sorozatok: Ezeket nézem mostanság (2023.)

2023. január 01. 18:06 - Galatea Kyra

2022-ben több animét is vártam: Bleach folytatását, a Bastard régi animéjének feldolgozását és annak a folytatását... sokat vártam a Jujutsu Kaisen és a Violet Evergarden filmjeinek a magyar felirataira is. Az év szezonos animéi közül, többet is követtem, elvetettem és jópárat végig is néztem. Volt olyan is, aminek a második évadára már egyáltalán nem voltam kíváncsi... Idén is vannak kiszemelt áldozatok: érkezik a Jujutsu Kaisen második évada a Bleach folytatása...stb. A jószokásom idén is megmarad, alig várom, hogy folytassam a szemezgetést a régi és a régebbi animék között!

fr-ofniauaulu7k.png

1. Jujutsu Kaisen (2. évad):

Régóta vártam a folytatásra, de az első epizód megjelenése előtt olvastam, hogy nem ott fog folytatódni a történet, ahol az első évad abbamarad. Kicsit vissza utazunk a múltba... részemről nem gond, legalább jobban megismerjük a szereplőket és bepillantunk, milyen volt akkoriban a Jujutsu sámánok iskolája. Eddig érdemesnek bizonyul... idősebb korosztálynak ajánlott!

 


138322.jpg

3. Tokyo Revengers: Tenjiku-hen (3. évad):

Az őszi szezon egyik legjobban várt animéje. Pont ott folytatódik ahol a történet, ahol abbamaradt... 13 részen át, újabb rivális bandával és annak szereplőivel ismerkedhetünk meg. A sorozat idősebb korosztálynak ajánlott!

the_wl.jpg

4. Yamato Nadeshiko Shichi Henge :

Évekkel ezelőtt elkezdtem nézni. Tetszett, de valahogy mindig félbe maradt. Szinte már vicces, hogy ez már a harmadik olyan év amikor azt merem ide leírni nektek, hogy "Idén újra elkezdtem nézni és végre be is fejezem!" Egyszer csak sikerül... oké, mindig találtam ennél érdekesebb sorozatot és filmet! A lényeg: sokan dicsérik, pozitív véleménnyel vannak róla... nekem így az elején klisésnek tűnik. Érdekel mi lesz a történet vége. 

 


 

 

 

 

 

 

mv5bzti3ytmyytitowjhmc00zwnhltk3y2utzjdjogi2yzrknwrmxkeyxkfqcgdeqxvymzgxodm4njm_v1_fmjpg_ux1000.jpg

9. Hametsu no Oukoku / The Kingdoms of Ruin :

Már az első epizód megrázó volt s nem volt kérdés afelől, fogom-e folytatni az animét vagy sem. Eddig néhány epizód jelent meg. Érdekel a főszereplő sorsa, hogyan alakul...

 

 

Eddig megtekintett:

anime-bastard-saison-2-visuel-2.jpeg

1. Bastard!! - Heavy Metal, Dark Fantasy (2. évad)

Szintén egy várt széria. Érdekesen indult...  jó sok új szereplő jelent meg benne.  Az első évadhoz képest jóval kevesebb epizódot kaptunk. Nekem az első jobban tetszett. Várom a harmadik évadot és hogy milyen befejezést kap a történet.

95701.jpg

2. Haikara-san ga Tooru Movie 1: Benio, Hana no 17-sai és a Haikara-san ga Tooru Movie 2: Hana no Tokyo Dai Roman :

Régóta kerestem. Sok pozitív véleményt olvastam róla. Így esett a választásom erre a szép szerelmes történetre. Mely kettő filmből áll. Aki szereti a romantikus animéket, de nincs kedve belevágni egy vagy több évados sorozatba, annak ajánlom figyelmébe!

mv5bmdkwnwm2zjitytlmyy00zgrhltgxmdctzmqxzmnhnmzlndexxkeyxkfqcgdeqxvymji5mju5oti_v1.jpg

3. Sakurako-san no Ashimoto ni wa Shitai ga Umatteiru :

Végre egy újabb nekem való morbid sorozat! Akinek tetszett a Dr. Csont c. sorozat, annak ez is tetszeni fog. Az epizódok érdekesek, változatosak. Aki szereti a tudományos, nyomozós, krimi témájú animéket, az ne hagyja ki! A sorozat nem kapott befejezést, ezért várom a folytatását. 

mv5bnzu0ytmzztity2i4yi00nmjhltg0n2etztdimwu4zmnjzdkzxkeyxkfqcgdeqxvymjkwotaymdu_v1.jpg

4. A Vox Machina legendája / The Legend of Vox Machina (1. és 2. évad):

Mit is írhatnék... tipikus kalandozós fantasy (szövetkeznek egyes népek tagjai, képviselői egy "nemes" cél érdekében...) ... de valahol mégse az... én még ilyen alpári, agyalágyult társaságot, még nem láttam. De pont ez volt benne a szórakoztató. A csapatban (szerencsére) akad egy-két értelmesebb alany is. Akikkel pl.: teljes mértékben lehet azonosulni, amikor elgondolkoznak azon, vajon miért és mi vehette rá őket, hogy csatlakozzanak a többiekhez? Heten vannak, mint a gonoszok. Mindegyiknek megvan a maga személyisége és (különleges) képességei. Sajnos az első évadban nem sikerült mindegyik karaktert megismernünk. Csupán egy-egy szereplő múltját, célját mutatta be a sorozat részletesebben. A második évad sokkal izgalmasabbra sikeredet. Hirtelen "zárult le". Már bejelentették a harmadik évadot. Várom, folytatást és hogy miképp alakul a "világmegmentő" küldetésük. Aki szereti a szórakoztató, fantasy történeteket, akkor ne hagyja ki. De szigorúan nem gyerek tartalom!

mv5bngu4ntgyy2utzje3ys00zdnllthhogitztmwotu1yzyxngvixkeyxkfqcgdeqxvymti1oduzmdq4_v1.jpg

5. Devils Line: Anytime Anywhere (OVA) :

Érdekes volt. Véletlenül találtam rá. Információim szerint ez a régebbi anime sorozata 12 epizódos. Részemről felkerült a "megnézendő" listára. Akik szeretik a természetfeletti lényekről szóló történeteket, annak ajánlom figyelmébe.

87757l.jpg

6. Overlord 2.: Shikkoku no Eiyuu (Movie/Film) :

Kb. ott folytatódik, mint az előző film. Engem a folytatása már nem kötött le. Nem is volt számomra érdekes. így már nem vagyok benne biztos, hogy továbbra is tervben marad nálam a sorozat változata. Akit érdekelnek a filmek, inkább ennek az előzményét ajánlanám megtekintésre.

19933.jpg

7. Itazura na Kiss :

Erről a romantikus animéről eddig csak pozitív visszajelzéseket olvastam. Amikor elkezdtem, alig bírtam abbahagyni az epizódok nézését... kettő nap alatt letudtam mind a 25 epizódot. Jó volt, szórakoztató. A romantikus történetek kedvelőiknek csak ajánlani tudom. 

120785.jpg

 8Gokushufudou / The Way of the Househusband (2. évad):

Az első évadot sírva röhögtem végig... nagyon vártam a folytatást. Nos, röviden és tömören: Az első évad jobban tetszett.

78196.jpg

9. Reikenzan: Hoshikuzu-tachi no Utage (1. és 2. évad) :

Mit is írhatnék.. elkövettem egy hibát. Fel se tűnt a negyedik epizódig, hogy ennek a sorozatnak a második évadát nézem. A világa, a története érdekes. Kicsit az Avatár rajzfilmhez tudnám hasonlítani. Az első évad leginkább a szereplők fejlődését mutatja be... a második évad eleje izgalmasabbnak tűnt, de ahogy haladtam... már kezdett számomra egyre érdektelenné válni a sorozat. Szerintem aki még nem látta, nem veszít semmit ha kihagyja. Jobban jár az Avatárral.

cnqetkmmg.jpg

10. Bungou Stray Dogs: Hitori Ayumu (OVA)

Ismerős anime, szerintem évekkel ezelőtt láthattam belőle néhány epizódot. Érdekes volt a világa, a szereplők... szerintem idővel belefogok kezdeni a sorozatba.

bungostraydogsdeadapple.jpg

Bungou Stray Dogs: Dead Apple (Movie/Film)

Nekem ez a film már nem tetszett. Fent említettem, mennyire tetszett az OVA, de a film után kétlem, hogy egyhamar belefogok kezdeni a sorozatba. 

mv5by2zlnzk4n2ytztg4mc00zdmzltkwmjytothmmtu2n2u2ntvlxkeyxkfqcgdeqxvymzgxodm4njm_v1_fmjpg_ux1000.jpg

11. Fuuto Tantei :

Ez is benne volt a várt listámban. A főszereplővel kapásból nem tudtam szimpatizálni... de ahogy haladtam az animével, kiderült: igaz, eléggé nagyképű, de nem egy rosszszándékú személy. Engem nem győzött meg. Nagyon furák ezek az átalakulások, józan paraszt ésszel valahogy nem tudom felfogni... lehet, azért mert nem vagyok oda a szuperhősös történetekért. Az utolsó epizódokra már nagyon nehezen szántam rá magam. Kicsit kiszámítható volt az évad befejezése. Aki szereti a detektíves, szuperhősös animéket, annak ajánlom figyelmébe.

97041.jpg

12. Magic Knight Rayearth (OVA)

Érdekes történet volt. A harc jelenetek egyáltalán nem tetszettek. Az OVA három epizódból áll, a '90-es években készült. Ahhoz képest a helyszínek és a szereplők megrajzolása szép, bár nem túl kidolgozott. Aki szereti a fantasy történeteket, annak ajánlom figyelmébe.

dn0p3ej8emx4efhevmluxhpcbv5.jpg

13. Fekete Özvegy és Megtorló - A múlt árnyai (Film)

Íme egy kakukktojás... Marvel rajongók, figyelem! Nagyon ritkán nézek ilyen animációs filmeket, bár gyerekkoromban egy régi Batman sorozaton nőtem fel... a macskanő volt benne a kedvencem. Ahogy az élőszereplős változatban is. Az animációs film izgalmas, kalandos volt, tetszettek benne a szereplők. Információim szerint képregény alapján készült. Olvastam más blogokon, hogy a legjobb Marvel filmek közé sorolták. Én is csak ajánlani tudom! 

doktor-strange-a-legfobb-varazslo-belyeg-mesekincstar.jpg

Doctor Strange - a legfőbb varázsló (Film)

Az előző film nekem jobban tetszett. Az animációs film érdekes volt, a filmet még nem láttam. De ez elég volt ahhoz, hogy kedvet kapjak hozzá.

36903.jpg

14. Toaru Hikuushi e no Tsuioku / A hercegnő és a katona (Film)

Ajánlott darab. Igaz, csupán egy film, de szép és szomorú is egyaránt. Csak ajánlani tudom.

1666976085-78236aabef72414a0b5bec5e02fad2ac.jpeg

15. Revenger :

Az idei év egyik várt anime sorozata volt. Aktívan követtem az epizódokat. Nem éppen ilyen történetre számítottam. A főszereplőn kívül sajnos a többit szereplőt nem igazán volt lehetőség jobban megismerni. Nem tudom lesz-e második évad, esetleg film kiegészítés. Aki szereti a szamurájos, fejvadászos animéket, számukra ez egy ajánlott sorozat.

mv5bnznkmtk1ndgtota4oc00zgrkltk2njctmzk1njvhodbjnmeyxkeyxkfqcgdeqxvymtyzmdm0ntu_v1.jpg

16. Genocidal Organ / Gyakusatsu Kikan (Film)

Érdes egy anime film volt. Kifejezetten idősebb korosztálynak ajánlott! 

132383l.jpg

17. Tokyo Revengers: Seiya Kessen Hen (2. évad):

Szintén egy várt anime. Pont ott folytatódott, ahol az első évad. A második évad is izgalmas volt, ami szintén egy érdekes befejezést kapott. Alig várom a harmadik évadot. Szigorúan idősebb korosztálynak ajánlott!

buddy_daddies_key_visual.jpg

18. Buddy Daddies :

Sokkal jobban tetszik, mint Spy x family, amiből csak az első évadot néztem meg. Mert csak annyit bírtam ki épp ésszel... A sorozat szerintem sokkal szórakoztatóbb, komolyabb, pörgősebb, mint a másik széria. Ahogy láttam a kommenteket, nem csak én érzem így. Egyszer érdemes megnézni. 

covers_106330.jpg

19. Mushoku Tensei Isekai Ittara Honki Dasu Special :

Rövid kiegészítés a sorozathoz. Számomra nem volt túl érdekfeszítő, de lehet az idei folytatáshoz jobban fog kapcsolódni.

136934l.jpg

Mushoku Tensei II.: Isekai Ittara Honki Dasu - Shugo Jutsushi Fitz:

Rövid történet. Nulladik epizódként volt megjelölve. A második évadhoz köthető. Érdekes mellékszál volt. Aki ismeri a sorozatot és várja a folytatást, érdemes megnéznie.

mv5bmwnimmfiotatnweync00yjzllwi5odmtndq4mjk1mdq2zty5xkeyxkfqcgdeqxvymzgxodm4njm_v1.jpg

20. Orange: Mirai (Film):

Évek óta szemezgetek ezzel az animével, de úgy érzem a film megnézése után, ezt a történetet le is tudtam. Sokan írtak róla pozitív véleményt. Aki nem szeretne egy több évados sorozatot megnézni, akkor ajánlom figyelmébe. 

43007.jpg

21. Hakkenden Touhou Hakken Ibun (1. évad):

Érdekes sorozat volt, tele rejtéllyel, kalanddal. Voltak bennem viccesebb, szórakoztató jelenetek is. Információim szerint, kettő évados. Még nem döntöttem el bele vágjak-e vagy sem.

mv5bymu5owm5ztatnjuzoc00nmuyltgyowmtmjlknjdlmdazmzu1xkeyxkfqcgdeqxvymdm2ndm2mq_v1.jpg

22. Arcane (1. évad)

Nem egy mostani széria, ami egy játékadaptáció. Régen játszottam vele. A megrajzolása valahogy nem volt szimpatikus, de a kritikák, ajánlók rávettek, hogy megnézzem. Nekem tetszett a sorozat első évada, érdekesen zárták le... várom a folytatását. Információim szerint jövőre várható a második évad.

mv5bztvlzgi0odqtowy5ms00ymrjlwexmjctngy5odk1ymmzzjfjxkeyxkfqcgdeqxvymtu3ote4nju_v1_fmjpg_ux1000.jpg

23. Mobile Suit Gundam: Tekketsu no Orphans (1. és 2. évad)

Egy ideje szembe jött velem a profilja, kritikája. Tavaly belenéztem és érdekesnek véltem. Nem bántam meg, végig izgalmas, életszerű volt. Az anime nem egy "szép" jövőképet mutat be, de végig lehet szurkolni nekik, egy szebb jövő, élhetőbb élet elérésért. Kicsit a Full Metal Panic jut róla eszembe. Nekem az első évad jobban tetszett, a második a vége felé kezd érdekes és izgalmas lenni. Aki még nem látta, nem ismeri, ajánlott megnézni. Információim szerint kettő évados.

mv5bzwe5odc4mzmtywi2oc00m2m2lwi3mtctodfizwrjmzjjyzizxkeyxkfqcgdeqxvymtezmti1mjk3_v1_fmjpg_ux1000.jpg

24. Vampire in the Garden :

Ez egy rövid anime sorozat, mely a Netflixhez köthető. Rövid, de tartalmas volt. Aki igényes vámpíros történetet szeretne nézni, annak ajánlom figyelmébe.

153266.jpg

25. Tattoon Master (OVA)

Mindössze kettő epizódos, de ennyi bőven elég volt belőle. Humoros, érzelmes... és gagyi. Aki nagyon bátor és unatkozik nyugodtan bevállalhatja. De ha kihagyja, nem marad le semmiről.

mv5byjg4mjy4zgetotc3os00odrllwe4mzutnjvkytdmmzdjztm4xkeyxkfqcgdeqxvynjizmzc0ndq_v1.jpg

26.Gekijouban Kidou Senshi Gundam 00: A Wakening of the Trailblazer (Movie/Film)

Amikor választásra került, azt hittem kapcsolódik a Mobile Suit Gundam: Tekketsu no Orphans  c. sorozathoz. Azonban rá kellett jönnöm, hogy tévedtem... de még mekkorát. Akit érdekelnek a földönkívüliek, a világűr... számukra érdekel film lehet, sőt, még az ehhez kapcsolódó sorozat is. Érdekes volt, de engem túlságosan nem kötött le.

91082.jpg

27. Mobile Suit Gundam Seed C.E.73: Stargazer (Mozi):

Rengeteg hasonló című anime filmbe és sorozatba botlottam bele... nincs információm róla, hogy sorozathoz köthető-e. Mert leginkább úgy lenne értelme... izgalmas volt, szimpatikusak voltak a szereplők, de már az elején érezhető volt: hirtelen bele csöppentünk valamibe... még böngészek a lehetséges előzmény után.  Aki szereti az ilyen űr, akció, Sci-fi jellegű animéket, ne hagyja ki!

131675.jpg

28. Hikari no Ou (1. évad)

Véletlenül találtam rá erre a fantázia sorozatra. Érdekes világa van. Nem sok epizódból áll az évad, gyorsan le lehet tudni. Nekem vegyes érzelmeim vannak vele, nem tudom megfogom-e nézni a második évadot. 

cowboy_bebop_knockin_on_heaven_s_door_poster.jpg

29. Cowboy Bebop: A film

Ciki vagy sem, még nem láttam a sorozatot. Talán egy-egy epizódhoz volt szerencsém. Az a történet, mint Trigun és társaival... amikor a TV-ben adták, mindig ugyanazokat az epizódokat fogtam ki. Tetszett film, szerintem hamarosan lecsapok erre a sorozatra is. Aki még nem látta, ne hagyja ki!

104540.jpg

30. Runway de Waratte :

Egy kicsit más témájú sorozatot szerettem volna megnézni... így esett a választásom erre. Egy ideje szemezgettem vele, végül eljött az ideje. Kicsit másra számítottam. Viszonylag lekötött, érdekes volt. De egyáltalán nem ilyen történetre számítottam. Több humor és romantikus szálak jobban feldobhatták volna... akit érdekel a divat világa, annak egyszer érdemes megnéznie!

81pq1exogul_sy445.jpg

31. Midnight Eye I-II. (OVA):

Kb. két órás. Két részletben lehet megtekinteni. Nekem egy régi akciófilm jutott róla eszembe (Terminátor). Nagyon hozta azt az életérzést. Egyszer érdemes megnézni, de csak az idősebb korosztálynak ajánlott!

124312.jpg

32. Vinland Saga (2. évad):

Nagyon vártam a folytatást. Elvileg majdnem ott folytatódik, ahol az első évad véget ért. Bár az első epizódon kicsit meglepődtem. Sok kritikát olvastam, melyben arra panaszkodtak, hogy az első évadhoz képest ebben alig van harc. Az évad, leginkább a vége felé kezd érdekessé válni és hű lenni a címéhez. Nekem tetszett és várom a harmadik évadot.

99294.jpg

33. Yakumo Tatsu /Eight Clouds Rising

Mini sorozatnak van megjelölve, mindössze kettő epizódos. Érdekes volt... kár hogy mindössze ennyi epizódból állt. Szívesen néztem volna tovább.

pic-20220714-1200x1800-1944631142.png

34. DOTA: A sárkány vére / DOTA: Dragon's Blood (2. és 3. évad)

Ha jól emlékszem tavaly elkezdtem nézni, de technikai okok miatt félbe kellett hagynom a szériát. Sajnáltam, mert érdekes folytatást kapott. Nem olyan réget jutott eszembe ez a sorozat. Szerencsére találtam olyan videót ami nem volt hibás. A harmadik évad érdekes volt. Nem játszottam a játékkal így fogalmam se volt arról mire számítsak. Nem tudom lesz-e negyedik évad.

mv5bmmezmte3mmytztliny00njqxltkxnjqtztjlzdkzmgflztcxxkeyxkfqcgdeqxvymjmxmdm2njy_v1.jpg

35. Chivas 1-2-3: Sorcerer on the Rocks :

Nekem kicsit a Slayers jutott róla eszembe. Sajnáltam, hogy csak kettő epizódos volt, szívesen követtem volna tovább a gonosz varázsló kalandjait. Információim szerint a Sorcerer Hunters c. sorozat kapcsolódik hozzá. Idősebb korosztálynak ajánlanám. 

135155.jpg

36. Mahou Tsukai no Yome / The Ancient Magus' Bride (2. évad első fele):

Tetszett az első évad, bár a vége kevésbé... ez is várt széria volt. Az első epizód felkeltette az érdeklődésemet, de ahogy haladtam a sorozattal, kezdtem csalódott lenni... olvastam mások véleményét, kritikáit. Sokan a romantikát hiányolták belőle. Nem hiszem, hogy várni fogom a folytatást.

petshop-of-horrors-cover.jpg

37. Petshop of Horrors:

Sorozatként van megjelölve, de csak négy epizódot tartalmaz. Szomorú vagyok, hogy ilyen rövid. Horror kedvelőknek kötelező darab, érdekes, rejtélyes történeteket foglal magába. Idősebb korosztálynak ajánlom.

4c5c571a27184eb21a685dbe4a6b8890.jpg

38. Battle Arena Toshinden :

Végre egy olyan anime, aminek a játék változatával már játszottam. Az egyik kedvenc bunyós játékom volt... csak kölcsön lett adva és nem adták vissza... nosztalgikus volt viszont látni a szereplőket. Remélem át fogják dolgozni, mint a Tekkent (legyen akár a Netflix). De a legújabb Mortal Kombat után, már nem ragaszkodom az élőszereplős változathoz... 

86751.jpg

39. Shoukoku no Altair / Altair: A Record of Battles :

Nem egy mostani széria. Nem emlékszem rá, hogy olvastam volna róla véleményt. Nekem tetszett, végig izgalmas és kalandos volt. Jó volt látni a főszereplő karakterfejlődését. Aki még nem látta, ajánlom figyelmébe. 

mv5bmju0mwmzntctmjm5mc00mmvhlwizzjqtyzk3ogriyjq2ndk2xkeyxkfqcgdeqxvymtezmti1mjk3_v1.jpg

40. Black Clover: Sword of the Wizard King (Film):

Nekem a sorozat jobban tetszett. Kicsit kételkedem abban, hogy pont ott folytatódott a film, ahol a sorozat befejeződött. Fura volt magyar szinkronnal... aki teheti, inkább magyar felirattal nézze meg.

631096_1688023015_2932.jpg

41. The Dragon Prince (5. évad):

Mindössze újabb kilenc epizód jelent meg az évadból. A vártnál hamarabban. Kalandban, izgalomban és új szereplőkben nem volt hiány. Az évadot érdekesen zárták le. Ezzel jól feladták a leckét a sorozat követőinek, mert már megint beindult az eszme csere és a találgatás. Információim szerint már dolgoznak a 6. és a 7. évadon. Jövőre érkezik a hatodik évad!

mv5botg5mzgxnzm3ml5bml5banbnxkftztcwnzexmduymq_v1.jpg

42. Legend of Lemnear (OVA):

Nem egy mai anime. Érdekes világa van, egyszer nézhető. Akinek tetszett a Bastard, érdemes lenne megtekintenie. Idősebb korosztálynak ajánlott!

132137.jpg

43. My Bad Boss (Film):

Régóta kerestem, de csak angol felirattal, Hentai kategóriában találtam rá. Információim szerint Koreai anime film. Amikor néhány éve a bemutatót láttam, fel se tűnt. Szerintem már a cím mindent elárul... A tarmalma miatt idősebb korosztálynak ajánlott!

7381l.jpg

44. Kara no Naka no Kotori / The Maiden Diaries (OVA):

Öt epizódos. Akár igaz történet alapján is készülhetett volna... szobalányokról szól, akik más-más tragikus élethelyzetben kapnak munkát és szállást, ezzel valamivel jobb helyzetben kerülnek, de még így is kiszolgáltatottak. Azonban a ház vendégei, barátai "játék időt" kapnak... szintén Hentai kategóriás, idősebb korosztálynak ajánlott. Információim szerint, van folytatása.

watashi-no-shiawase-na-kekkon-a1fc313069.jpg

45. Watashi no Shiawase na Kekkon / My Happy Marriage (1. évad)

Már a megjelenése előtt szemezgettem vele. Tetszett a leírása. Azt hittem egy szép romantikus történet. Azonban meglepődtem, amikor szembesültem a szereplők természetfeletti képességeivel. Nem pont ilyen történetre számítottam. Egy darabig azon tűnődtem, jobb lett ettől vagy sem? Majdnem gratuláltam, egy újabb életképtelen főszereplőhöz... de ha már jó háziasszony, akkor jó, rendben. Valamit csak feltud mutatni. De majdnem minden mondat előtt az "izé"... az nálam egy idő után már kiverte a biztosítékot. Nem tudom megfogom-e nézni a második évadot.

24a2289b9fec4ecea7cf49b919a337c5.jpg

46. Suzume no TojimariSuzume's Locking-Up (Film):

Már a bemutatója felkeltette az érdeklődésemet. Nem csalódtam. Szépen megvolt rajzolva, érdekes volt a világa. A szereplők szimpatikusak voltak. Szépen felépített kerek történetet kaptunk. Aki szereti a romantikus, fantasy történeteket, nézze meg!

131746.jpg

47. Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation / Isekai Ittara Honki Dasu (2. évad) :

Az első évad végig eseményteli volt. Természetesen nem maradhatott el benne a humor is. Érdekes befejezést kapott. A folytatásnak a feléhez érve kezdtem csalódott lenni. Nem ilyen folytatásra számítottam. Véleményen szerint ez az évad után, már több kalandban lesz részünk. Remélem, igazam lesz.

bsglawecqaa4xwp.jpg

48. Holy Knight (OVA):

Már nagyon hiányzott egy jó vámpíros történet... ezért esett erre a választásom. A kritika amit olvastam róla, az nem volt valami meggyőző. Egy másik történetnek (Rosario to Vampire) a koppintásával jellemezték. Csak egy epizódot láttam belőle, elég is volt... Erről a szösszenetről vegyes érzelmeim vannak. A főszereplő története érdekes... vannak benne gagyi, nevetséges, felesleges szereplők is, akik miatt eléggé bugyuta lett. 

136667.jpg

49. Bleach - Sennen Kessen-hen - Ketsubetsu-tan (2. évad):

Nagyon vártam a folytatást. A harcok nem voltak valami érdekesek. Némelyik szereplő eléggé furcsa és abszurd külsővel és képességgel rendelkezett. Sajnos az évad nem ért el ahhoz a pontig, amit a magában láttam. Az előző évad jobban tetszett. Remélem a folytatás izgalmasabb és fordulatosabb lesz.

mv5bmta1mmqxndctntjloc00yzfkltg1ogutmwq0y2yzndg4ode1xkeyxkfqcgdeqxvymtuzmtg2odkz_v1.jpg

50. Castlevania: Nocturne :

Természetesen nem maradhat ki a Netflix kínálata sem! Vártam, de időközben el is felejtettem, hogy idén ősszel érkezik. Az első epizód megfogott. Tetszett a magyar szinkron. A Castlevania világa eléggé tágas és eseménnyel teli. Ahogy hősökben sincs hiány... ez a történetszál érdekesnek és tartalmasnak bizonyult. Várom a folytatását. Idősebb korosztálynak ajánlott! 

89555l.jpg

51. Sayonara no Asa ni Yakusoku no Hana wo Kazarou / Maquia: When the Promised Flower Blooms (Film)

Aki nem ismeri, érdemes megnéznie. Véleményem szerint, az egyik legjobb anime film amit eddig láttam. Érzelmes, kalandos... és elgondolkoztató. A karakterek nem túl szépen vannak megrajzolva a környezethez képest. Én 12 éven aluliaknak nem ajánlanám.

nier_automata_ver1_1a_kv.jpg

52. NieR:Automata Ver1.1a (1. évad)

Szépen megvan rajzolva. A bemutatója alapján érdekesnek tűnt. Úgy vágtam bele a sorozatba, hogy nem ismertem a játékot. Érdekes jövő képet mutat be a történet... engem nem igazán nyűgözött le. Szerintem a második évadot kihagyom.

ab67616d0000b2739202b1a4fa097f220c99df90.jpg

53. Shika no Ou - Yuna to Yakusoku no Tabi / The Deer King (Film):

Ismét egy tartalmas, minőségi anime filmre bukkantam. A karakterek nem túl szépen vannak megrajzolva. Ennek ellenére érdemes megnézni. 12 éven aluliaknak nem ajánlanám.

mv5bndg5yjhinmutyji5nc00mdeylwi5mjutztrhm2ewzgzhnwm3xkeyxkfqcgdeqxvymdc5odizmw_v1.jpg

54. A kék szemű szamuráj / Blue Eye Samurai (1. évad)

Információim szerint Amerikai animációs sorozat, mely a Netflixen jelent meg. A grafikája az animékhez képest eleinte furcsa volt. De hozzá lehet szokni. A véres jelenetek és szexuális tartalom miatt nem gyerek tartalom! A főszereplő múltja az első évadon át más-más szakaszban ismerhető meg. Nyugodtan kaphatott volna egy teljes epizódot. Összességében tetszett, várom a folytatást. 

123717_45.jpg

55. A szavak kertje / Koto no ha no niwa (Film)

Eleinte egy átlagos, hétköznapi történetnek tűnhet. Szépen lassan ismerhetjük meg a főszereplőket, akik már önmagukban is lelkiismeretes, értékes személyek. Ahogy mindenkinek nekik vannak hibáik, ők is tévedhetnek, térhetnek le az útjukról... ezért is lehet velük annyira azonosulni. A környezet nagyon szépen megvan rajzolva, a szereplők, karakterek sajnos, már kevésbé. Egyszer nézhető.

137727.jpg

56. Boukensha ni Naritai to Miyako ni Deteitte Musume ga S Rank ni Natteta:

Amikor láttam a bemutatóját, érdekesnek tűnt. Fel is került az őszi szezonos listámra. Az első rész nem okozott csalódást, de ahogy jöttek az újabb epizódok úgy vált egyre kellemetlenebbé. Tipikus fantasy, kalandozós anime. A világ érdekes, a történet lehetett volna igényesebb, értelmesebb. Olyan felesleges szituációkat nyomtak bele, hogy... többet vártam. Az évad vége felé éreztem, hogy vége kezd valami érdekes, értelmes is kisülni belőle. Talán a második évadban megéljük a csodát. Aki romantikus fantasy-t keres, ez nem az a sorozat! 12 éven aluliaknak nem ajánlják. Aki kihagyja, nem veszít vele semmit.

talesofphantasia0.jpg

57. Tales of Phantasia (OVA)

Négy részt ölel magába. Érdekes világban játszódik, a történet rögvest a lényegre tér. A szereplőket szépen lassan megismerhetjük benne, bár nem túl részletesen. Információim szerint ez is egy játékadaptáció. Arról nincs tudomásom, hogy készült-e belőle anime sorozat. 
fle9otxakaifebn.jpg

  58. Goblin Slayer (2. évad):

Jó volt az első évada, de a film még jobban elnyerte a tetszésemet. A folytatásban új szereplőket ismerhetünk meg... ennyi idő után jó volt látni mennyi jó az összhang a csapatban. Kicsit többet megtudhattunk róluk, de sajnos nem eleget. A főszereplő karakterfejlődésében reménykedtem... talán a harmadik évadban azt is megélhetjük, hogy nem csak a Goblinok megölésé lesz az egyetlen életcélja. Számomra így is csalódás volt. Lehet, a harmadik évadot már megsem nézem. Szintén egy idősebb korosztálynak ajánlott anime!

aaaabxybga8ocmtuvxd9ajkis7vnlwwhr2l1uicm4u8rdpwjjq7dqpy-enhvmhyk0pddlvdsh_vwbkk-kzjmwpkgdtmzgccz9qwz87zm67bxizp3-ybrknlvbdw4b6-bxv58b-cvtg.jpg

59. Onimusha :

A Netflixben idén nem csalódtam. Szép számmal ontotta az animációs sorozatokat. Főleg a játékadaptációkat. Érdekes sorozat volt. A karakterek megrajzolása azon mozgása nagyon furcsa volt. Magát a játékot nem ismerem, de biztos találkoztam már vele a polcokon. Aki ismeri, aki nem, egyszer érdemes megnézni. Idősebb korosztálynak ajánlott tartalom!

Figyelem!

A bejegyzés folyamatosan frissülni fog!

 

Milyen Animéket néztem meg eddig? Íme a listák:

Ezeket az Animéket néztem meg 2020-ban

Ezeket az Animéket néztem meg 2021-ben

Ezeket az Animéket néztem meg 2022-ben

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr9218000892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása