Első rendelésem: ONLINEHAJBOLT (2024.)

2024. augusztus 11. 16:37 - Galatea Kyra

logo-ohajbolt.png

Póthajra volt szükségem és gondoltam rendelek egy egyszerű balzsamot, ami nem vitaminos, ..stb. Amilyet a Youtube csatornán ajánlottak, hogy könnyen fésülhető legyen...

Júliusban adtam le az első rendelésemet az onlinehajbolt.com webáruházban... és szerintem az utolsót is.

Szemmel láthatóan egy átlagos Webáruháznak tűnik, ami haj ápolási, formázási termékeket forgalmaz. Mintha fodrász szalonoknak és hétköznapi használatra kínálná a márkás termékeit. Reméltem, hogy profi hozzáértő személyek kezelik ezt a webáruházat. Akik akár szaktanácsot is adnak. Azonban ennek az ellenkezőjét tapasztaltam...

Eredetileg Kanekalon márkájú póthajakat böngésztem, kerestem. Mert ezt a márkát ajánlották. De hajmosásnál rájöttem, nincs itthon olyan balzsamom, ami nem speciális, vitaminos... értitek. Elég egy olyan, amivel a póthajat tisztitani tudom és könnyen ki tudom fésülni. Természetesen nem saját használatra. Első körben termék tesztelésre.

Végül erre a balzsamra esett a választásom: RONNEY Balzsam CLASSIC tejproteinnel (minden hajra)

(Beszúrok egy képet, hátha idő közben valami történik)

Azóta a termék már nem kapható, de úgy emlékszem rá, hogy a rendelésnél a termék csomagolásának megváltozása, még nem szerepelt.

 Nos, a póthajak rendben voltak, azonban balzsam helyett ezt kaptam:

 Meglepődtem... természetesen, ahogy mindig, írtam egy panaszt, hogy nem azt a terméket kaptam, amit rendeltem. Majd jött a meglepő válasz, ráadásul egy hölgytől:

"Megváltozott a csomagolása a terméknek. A tartalmában nincsen különbség. Amennyiben úgy ítéli meg hogy ez nem felel meg önnek. Abban az esetben kérem küldje vissza.
És visszautaljuk."

Számomra ez egyáltalán nem volt, elfogadható reakció a webáruház részéről... jól tudtam mi a különbség a balzsam és a haj pakoló között... a hölgy válaszát nem tudtam hova tenni... természetesen nem hagytam magam, de a hölgy sem...

"Ez a leírása a gyártói oldalon: Tejes illatú balzsam minden hajtípushoz. A hajat fénylővé, puhává és könnyen fésülhetővé teszi. Alkalmazása: A kondícionálót kenje fel a megmosott haj teljes hosszára, hagyja rajta 2-3 percig, majd alaposan öblítse le."

Na, basszus... és még finom és nőies vagyok. Biztos, ami biztos angol-magyar fordítót is használtam, de arra jutottam, hogy százszázalékban nem én tévedtem. Nem én vagyok a hülye. Itt már felmerül a vásárló szándékos megtévesztése...  Majd váratlanul kaptam egy újabb üzenetet:

"holnap megkérdezem a gyártót hogy akkor most melyik a helyes mert balzsamot ír a leírásba. Mindenképpen visszajelzek holnap."

Tuti nem balzsamot kaptam... Itt hagyom megtekintésre a levelezést, ha valaki kételkedne ennek a "fura szituációnak" a hitelességében:

Ez egy hete volt, azóta se írt vissza, hogy mire jutott. E közben én sem tétlenkedtem, egy másik Webáruháznak írtam, ahol a termékről részletesebb leírás szerepelt. Most már nagyon érdekelt, hogy amit a hölgy állított az mennyire igaz.

szepsegcikk_webaruhaz_segitsege.jpg

Végül egy kedves Úriembertől kaptam megerősítést. Akinek a későbbiek során elmeséltem, hogy jártam... 

Az, hogy rossz terméket szállítottak ki, az már bebizonyosodott. De aki fogadta a panaszomat, az a mai napig nem ismerte be, hogy tévedett, helytelen információt osztott meg velem. Azóta se írt nekem vissza. 

Végül arra jutottam, hogy ezek azt se tudják mit árusítanak a Webáruházban, fognak valamit, bemásolják és ez részükről tök normális és persze, nekik van igazuk. Semmi hozzáértés és szakértelem... de még annyi sem, hogyha visszaírnak, azt megelőzi egy böngészés, utána nézés, hogy azért ne az essen le a vásárlónak, hogy holt hülyének nézik... ráadásul megtévesztik.

 

A vásárlói visszajelzésben hagytam nyomot az utókornak... 

ezek_hulyek.jpg

Most vettem észre, hogy reagáltak a visszajelzésemre. De e-mailben erről nem kaptam tájékoztatást.

A képeken is lehet látni, hogy semmilyen "Szelvény" nem szerepelt a levelezésben...

A hölgy válaszát várom azóta is...mert hát, megírta, hogy visszaír... azóta is várom, hogy végre beismerje, mekkorát tévedett. A képen is lehet látni, mennyire semmibe veszik a vásárlót, a panaszát és mennyire nem képesek szembenézni az igazsággal.

Csak a púderezés... az bezzeg megy.

Egy bocsánat kérés lenne a maximum.

 

Én soha többé nem fogok vásárolni ebből a Webáruházból és a tapasztaltak alapján, nem is ajánlom senkinek.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr9618464493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása