Első rendelésem: Deconline

2022. november 15. 15:27 - Galatea Kyra

letoltes_1.jpeg

Ki járt már ezen az oldalon? Milyen az eddigi tapasztalata? Én nagyon elcsábultam a Halloweeni dekorációk leárazásánál. Milyen tapasztalattal gazdagodtam? Elmesélem...

Mit vásároltam?

1. Halloween-i ablakmatrica szett Happy halloween

2 csomaggal, mert ajándékba is szántam... érdemes elolvasni a kommenteket. Részemről is csalódás volt, mert ezek tipikus matricák.. és semmi közük sincs az ablakmatricákhoz, amit könnyen lelehet húzni az üvegfelületről.

img_20221114_153745.jpg

2. Tök hungarocell 2, 5 cm narancs, piros 3 féle 7 db-os szett

Hozzám már sérülte, hibásan érkezett meg... de legalább abban a színben, amilyet szerettem volna.

img_20221114_154845.jpg

3. Süni gránátalmával poly 6,6 x 5 cm barna, narancssárga

Ez a süni volt az egyik legérdekesebb... mármint amilyen állapotban eljutott hozzám. 

Megmutattam anyunak, aki rögvest látta, hogy valami nem oké... csak annyit mondott: "Ennek nem így kellene kinéznie...". Csak azután vettem a lapot, bizony, itt valami tényleg nem stimmel...

4. Akasztós Boszorkány seprűvel 22 cm 3 féle választható kivitel

img_20221114_154754.jpg

Anyu vett kettő boszit egy ajándéküzletben, én meg irigykedtem... mert nekem már nem maradt. Amikor megláttam az akciót és a boszikat, rögvest lecsaptam egy lila színűre... a rozsdás csengőkön nagyon meglepődtem. Így tuti nem akartam se a frissen festet hófehér falra, se a fehér függönyömre fellógatni... gondolom, érthető, hogy miért...

5. Halloweeni Szilikon sütőforma többféle mintával 25,6 x 25 x 3,5 cm

A rendelésnek egy másik fénypontja... hogy egy olyan szilikon forma érkezett, ami be volt nyomódva és nagyon puha volt az anyaga... ezt se bontottam ki. Meg se próbáltam vele sütni...

Kommunikáció a webshoppal:

Volt egy hatodik termék is egy boszorkányos tálca, ami megrendelés és a fizetés után derült ki, hogy nincs már raktáron... kérték, hogy vegyen fel velük a kapcsolatot, hogy vissza utalhassák az árát. Megtörtént, írtam...

erre azt kaptam válaszul, hogy hamarosan megérkezik a kijelölt csomagpontra a rendelésem. Persze, nem volt benne... másodszor sikerült felvennem a kapcsolatot velük, akkor se jött szóba, hogy tartoznak nekem némi összeggel. Inkább a panaszomra terelődött a hangsúly.

Végül úgy döntöttem ahogy van, vissza küldöm nekik. Elállok a vásárlástól. 

Update: Karácsony előtt jelezték, hogy vissza utalnák a tálca árát... ez meg is történt. Jobb később, mint soha...

A doboz állapota:

Én nem találtam semmilyen sérülést rajta. A dobozban, csomagolások darabokat, folyadékra utaló jelet nem találtam. Így a termékek már a raktárban sérülhettek meg, illetve akik csomagolták: hibás, sérült, foltos terméket küldtek el nekem.

Fogok-e még rendelni ebből a Webáruházból?

Biztos, hogy nem. Én még egy rendelésemnél sem csalódtam ennyit, mint ennél. Nem is értem, milyen emberek dolgoznak ilyen helyen... mi jár a fejükben amikor átnézik a termékeket és becsomagolják. Ami fura, talán, még abszurd is: rá van ragasztva a dobozra, valami ilyesmi szöveggel, hogy "Kiemelt ügyfél" és hogy "Nagyszerű termékeket választott". Nos, ez még áprilisi tréfának is pocsék... van humorérzékem, de ez...

Én személy szerint nem ajánlom senkinek, inkább vegye meg ezeket vagy ezekhez hasonló terméket drágábban az ajándékboltokban, hobbi boltokban. Mert ott szemügyre tudja venni, milyen a termék... itt ha valami nem tetszik, nem olyan, mint a képeken, akkor a visszaszolgáltatásnál saját zsebből kell kifizetni a szállítási költséget.

Nem elég a csalódás, de még le is húzzák az embert...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr6417979116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása