Halloween (2022.)

2022. november 18. 15:44 - Galatea Kyra

halloween-text-png-images-download-full-hd-11633590799gxn30somub.png

Egy év után már azt mondhatom, hogy végre sikerült! A tavalyi megfigyeléseimnek köszönhetően, idén időben csaptam le a Halloween dekorációkra!

halloween_party_lights.jpg

Hol érdemes vásárolni?

Én megjártam a Pepcót, Kiket, Spárt egy ajándék boltot is. Sőt, az Árkádban felfedeztem a Tigert, ami maga volt a boszi menyország!

Mivel nem sikerült mindent beszereznem amit szerettem volna, ezért segítségül rendeltem is... ahol a Deconline egy csalódás volt. Az ottani első vásárlásomról külön bejegyzés készült.

img_20221106_132437.jpg

Ablakmatricák:

Én a Kikből és a Pepcoból szereztem be őket. A Kikből 6 db világító Halloween tök volt egy csomagban.

A Pepcoban vegyesen: feketemacska, csillagok, boszorkány üst, seprű...

Ezeknek ilyen ragadós, zselés matricák. Kíváncsi vagyok jövőre is feltudom-e használni őket. Akkor is ragadni fognak-e.

img_20221031_212019.jpg

Fényfűzérek:

A kikben Halloween tököset a Tigerben egy kék színű denevér fényfűzért vettem. A dobozon átlátszó/lila fényűnek látszott. Kicsit csalódás volt... de ennek ellenére is szép színt varázsolt a szobámban.

img_20221031_212243.jpg

Töklámpások:

Kettő darab különböző formájú töklámpást vettem a Tigerben. Meglepetésemre volt bennük elem. Amikor beléptem az üzletbe, úgy éreztem a Goth mennyországban vagyok. Nagy volt a választék... mivel még kevés hely áll a rendelkezésemre így minimálisra vettem ott a vásárlást. De azért egy denevér díszpárna még velem jött.

img_20221031_134315.jpg

Összességében az idei szerzeményeimmel elégedett voltam. Előkerültek a tavalyi szerzeményeim is, amiket próbáltam kreatívan felhasználni. Jó volt a hangulat a szobámban. Még Kylo is jól érezte magát Halloweenkor.

Halloween estélyén felkapcsoltam az összes hangulatvilágítást a szobámban, erről készült egy videó is:

A jövőben igyekszem minél több tartalmat feltölteni a Youtube csatornámra is.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr4617939092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása