Ametiszt ékszer szett

2021. március 22. 22:29 - Galatea Kyra

Anyunak már eleve van ilyen ásvány gyűrűje és karperece. Mivel közeleg a Húsvét és az anyák napja, ezért arra gondoltam meglepem egy-egy aprósággal.

A gyűrűjét és karperecét nem fotóztam le, mivel nem az én kezem munkája. 

Az ajándék tervem eredetileg így nézett ki: medál (nyaklánc), gyűrű, fülbevaló és egy gyöngyös karkötő. A harmadik rendelésem, sajnos nem úgy sült el, mint ahogy azt fejben megterveztem, virtuálisan beraktam a kosárba és kifizettem... a gyöngyök méretével gondok voltak:

Unboxing - Csomagbontás - Hobbyékszer alkatrész Webshop (2021. március)

 

Ametiszt gyűrűk:

img_20210322_170855.jpg

Egy pár fülbevaló:

img_20210322_170933.jpg

Ametiszt medál/nyaklánc:

img_20210321_162936_hdr.jpg

Az én medálom láncra lett fűzve. Amint vége lesz a korlátozásnak, kinyitnak a boltok, veszek neki is egy láncot a medáljához a Kreatív Hobbi boltból.

Az ásvány kabosonok nagyon szépek, méretben pont passzoltak az alapokhoz. Ezzel a vásárlással elégedett voltam:

Unboxing - Csomagbontás - Kreatív kellékek Webshop (2021. Február-március)

Sajnálom, hogy a gyöngyökből kettő méretet kaptam, másodszorra is (lehet, van az három is). Sikerült kettő karkötőt készítenem, de még így maradt más-más méretű gyöngyeim.

img_20210603_192845_1.jpg

A követező ékszer szett tigrisszemből készül :)  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr8016455632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása