Unboxing - Csomagbontás - Kreatív Kellékek Kft. Webshop (2021. február - március)

2021. március 10. 12:00 - Galatea Kyra

unboxing_kreativ_kellekek_kft_webshop_boritokep_2021_februar-marcius.jpg

Már tavaly rátaláltam erre a webshopra. Idén végre összetudtam állítani egy kisebb csomagot a szükséges kellékekből.

Első vásárlási élményemről fogok beszámolni.

Tavaly (2020-ban) nagyon belelendültem az üveglencsés ékszerek készítésébe. Elkezdtem mintás üveglencsék után kutatni. Ebben a webshopban széles a választék: van hindu, jópofa lámás, Harry Potteres, egyszerű mintásak, karácsonyi...stb. Aki kisgyereknek szeretne ékszert, kulcstartót készíteni, biztos talál hozzá megfelelő alapanyagokat. Érdemes szemügyre venni.

Az utóbbi időben bekerültem egy kreatív, alkotói közösségbe: ahol szebbnél szebb ékszereket és kulcstartókat mutattak be képeken. Mostanáig meg se fordult a fejemben, hogy feldobjam a kulcscsomómat. 

A kollégium óta, csak egy sörnyitó (ami olykor jól jött) rajta az egyetlen dísz. Bár az utóbbi két évben szinte egyáltalán nem iszom alkoholt. Ennek egészségügyi oka vagy.

Kettő ötletem támadt: Téli/karácsonyi témás és egy Harry Potteres, mert kapható mintás lencsék közül ez állt hozzám a legközelebb. Részben ehhez válogattam a lencséket és a kulcstartó, medál alapokat.

A másik az ásványok. Nekem nagyon vékony újaim vannak, ezért csak az állítható gyűrűk jöhetnek szóba. Ebben a webshopban ékszer alapokból és a kabosonokból is nagyon széles a választék.

Mi a véleményem a Webshopról? Milyen tapasztalatokat szereztem az első vásárlással?

A Webshop átlátható. Széles a választék. Minden könnyen ment... A GLS futárszolgálat szállította a csomagot, ami épségben meg is érkezett hozzám. A csomagbontásnál meglepetésben volt részem: 

Egy-egy csomag kettő méretű bedugós fülbevaló alapot találtam, ami biztos, hogy nem rendelésem része. Az ásvány kabosonokhoz két méretben rendeltem gyűrűalapot. Amit nem tartalmazott a csomag.

Rögvest írtam nekik, hogy ez nélkül nem tudom megcsinálni az ásványos gyűrűket. Meglepően gyorsan jött a válasz: hogy véletlenül más rendelését kaptam meg, de már fel is adták az elmaradást. 

Nagyon meglepődtem, hogy ilyen hamar reagáltak és korrigálták a tévedést. Eredetileg ez egy februári unboxing bejegyzés lett volna. De a pótlás márciusban érkezett meg.

Fogok-e még rendelni tőlük?

Természetesen, igen. A tévedést letudtam azzal, hogy közeledik a nőnap és a hobbi ékszerkészítők és vállalkozók az ilyen webshopokról szerzik be az alapanyagokat. Ebből adódóan rengeteg megrendelésük lehet. Ezt az elképzelésemet a következő megrendelésem még jobban megerősítette...

A csomagbontást itt tudod megtekinteni:

Ha érdekel mi készült a csomag tartalmából, akkor látogass el az Instagram oldalamra :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr416445948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása