Hol vásároltam 2020-ban?

2021. február 28. 21:21 - Galatea Kyra

Régebben is készítettem ékszereket. Többnyire ajándék gyöngyökből. Kb. öt év után tértem vissza ehhez a hobbihoz..

2020-ban minden ott kezdődött, hogy hirtelen munkanélküli lettem. Nem unatkoztam, mert voltak dolgaim: vizsga, kezelések...stb.

Nyakamon voltak az ünnepek, mint például a szülinapok és a karácsony. Az ajándékok alapanyagait a Kreatív Hobby boltban vásároltam meg (...ahogy mást is, az egyéb projektjeimhez). 

img_20210228_173328.jpg

Majd felfedeztem kettő webáruházat: A Hobby Ékszert és a Hobbyékszer alkatrészt.

Leginkább üveglencsés medálokat (üveglencsével) és mintás üveglencséket, caboshonokat vásároltam.

img_20210106_125435.jpg

Később a Kreatív Hobby Webshopjából is vásároltam, többnyire bronz medálokat. Úgy indult, hogy kellett egy lakkfilc, amivel a boltban sajnos nem szolgálhattak. Ezért az ott dolgozók ezt a megoldást javasolták. (Akkoriban még a megrendelést a boltban átlehetett venni.)

A medál gyűjteményemről a csatornámon láthattok egy videót:

Az első ékszereimről itt olvashattok:

Első ékszereim - My First Jewerly (2020.) 

 

Természetesenen még jönnek csomagbontós és élménybeszámolós blogbejegyzések is :) 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr3916442824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása