Első ékszereim - My First Jewerly (2020.)

2021. február 27. 12:00 - Galatea Kyra

my_first_jewelry_2020.jpg

Az első ékszereimet 2020. év végén készítettem: saját részre, továbbá édesanyámnak születésnapjára és karácsonyra.

Sziasztok!

Mi volt az első ékszerem? Egy gyűrű: a lencsét magam festettem.

galatea_rings_logos.jpg

Erről az ékszerről készítettem a Youtube csatornámra az első profilképemet.

Ez a galaxy gyűrű volt decemberben az egyetlen ékszer, amit saját részre készítettem.

A többi édesanyámnak készült:

Egy időben piros fonalat kötött a csukójára. Gondoltam, meglepem egy piros gyöngyös szerencsehozó karkötővel:

img_20201229_103041.jpg

Szereti a Francia fővárost, nem volt kérdés mi lesz a következő...

img_20201229_111529.jpg

Annyira elnyerte a tetszését, hogy kért ebből egy teljes szettet.

Ami nem ékszer, de ugyanezzel a technikával készült: az egy könyvjelző. Könyvmolyoknál elengedhetetlen egy ilyen ajándék. 

img_20201229_111212.jpg

A lencsét magam festettem. A közeljövőben vannak még ilyen terveim.

 

Ha érdekel melyek a legújabb alkotásaim, akkor mindenképpen látogass el az Instagram oldalamra!

A követést megköszönöm :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr8816441922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása