Első ásványgyöngyös ékszereim (2021.)

2021. március 09. 17:46 - Galatea Kyra

img_20210222_141124.jpg

Az első ásványgyöngyös karkötőimet saját és édesanyám részére készítettem.

Amikor a városban járok, olykor-olykor beugrok az ottani hobbi boltokba is. Az egyik távolabb található a postánál. A másik a a volt munkahelyemen, a bevásárlóközpontban.

A Kreatív Hobby boltban széles a kínálat. De még így se biztos, hogy megtalálom azt és amennyire éppen szükségem van.

Legutóbb az ásványgyöngyökből bőven volt választék. Ezért esett a választásom az Indiai jáspisra. Édesanyámat szerettem volna meglepni vele. Azt hittem kettő csomag (10db/csomag) elég lesz, de tévedtem...

indiai_japis_szarnyas_karkoto_2021_logos.jpg

Hiába raktam bele dísznek 1-1 medáltartó gyöngyöt... kb. három ásványgyöngy hiányzott, hogy szépen átfedje a csuklóját.

Nekem is megtetszett. A legutóbbi vásárlásomból (medáltartó gyöngy, medálok, gyöngyök...) kitaláltam, milyen lesz az én saját ásványgyöngyös karkötőm.

img_20210309_123233.jpg

Mivel nem voltunk biztosak abban, hogy lesz elegendő gyöngy a boltban, ezért a Webshopból rendeltünk.

Lásd: Unboxing - Csomagbontás - Kreatív Hobby Webshop (2021. február) blogbejegyzésben

Három csomagból: kibővítettem anyu karkötőjét és elkészítettem a saját karkötőmet is:

img_20210309_130700.jpg

Elsőre nem tetszett, így itt-ott kicseréltem a gyöngyöket. Így lett anyué világosabb és az enyém sötétebb.

A maradék gyöngyökből fülbevalókat készítek.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr7916442686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása