Első rendelésem: Restyle (2022.)

2022. március 23. 12:00 - Galatea Kyra

letoltes.png

Régóta követem a márka termékeiről szóló híreket. Vannak olyan cuccaik, amik már felkerültek a kívánságlistámra. Azonban mostanában sikerült ezeket beszereznem. Melyek ezek? Még mivel bővült a ruhatáram, lakás dekorációim? 

Egy ideje aktívan próbáltam beszerezni egy táskát és egy övet ettől márkától. Sajnos, sikertelenül... Ezért a márka hivatalos márkájának Webshopjában adtam le egy rendelést.

Táska: "HENNA BLACK ROUND BAG"

img_20220304_151412_1.jpg

Öv: TRIPLE GODDESS WAIST BELT

img_20220304_151145_1.jpg

Párnahuzat: AMARIS CUSHION

img_20220304_152011_1.jpg

Ebből utólag vettem észre, hogy csak egyet raktam be a kosárba...

Denevéres póló: Black Oversized women`s top with bat Not a morning person

img_20220304_152700.jpg

...és egy újabb jópofa póló: Gothic t-shirt with a gothic coffee "SATAN NOT NOW"

img_20220304_152304.jpg

Mi a véleményem a Webshopról?

Összességében megvagyok elégedve a rendelésemmel. Minden olyan, mint a képeken. A méretek is megfeleltek. 

A rendelést nem volt könnyű leadnom, így a megrendelés előtt sűrűn chateltem és e-maileztem.  Ez volt az első külföldi rendelésem. Ha valaki innen szeretne rendelni, nyugodtan kérjen segítséget. Még akkor is ha nem biztos, hogy ruha, nadrág megfelelő lesz-e. Én legutóbb egy leggingsre kérdeztem rá, hogy mennyire nyúlik. Hamar kaptam választ, illetve segítséget. Eddig pozitív tapasztalataim vannak.

Fogok-e még vásárolni innen? 

Természetesen éltem a márciusi akciójukkal és már le is adtam a következő rendelésemet. Nem titok, egy leggingset, még egy fent látott párnahuzatot és egy holdasat is rendeltem. Sőt, az volt a célom, hogy kettő újabb ruhával is kibővítsem a ruhatáramat. Ezért kettő ruha is belekerült abba a bizonyos kosárba.

Frissítve: A napokban érkezett meg a második rendelésem. Lengyelországból nagyon gyorsan házhoz szállították. Szerencsémre aznap nem dolgoztam, még a ruhabemutató is belefért a napba.

Minden tökéletes: A ruhák méretei, a leggings pont az én méretem. Érdemes volt rákérdeznem. Majdnem nagyobbat rendeltem... az anyag, a minőség. Komolyan tökéletes. Nekem a Restyle lett a második kedvenc márkám. A Killstart is szeretem, de azzal többször is megszívtam... sokan panaszkodtak arra, hogy a méretek leírása hiányos vagy nem pontos. Ezt személyesen is megtapasztaltam. Nem egy terméket kellett visszaküldenem cserére... A Restyle Webshopjában pont ez miatt aggódtam (ott minden méret megvan adva a terméknél) de kettő rendelés után belátom, nyugodtan megbízhatok ebben a márkában. Ha tetszik nektek ez a stílus, bátran merem ajánlani :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr1917772342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása