Unboxing - Csomagbontás - Kreatív Hobby Webshop (2021. február)

2021. március 01. 11:54 - Galatea Kyra

unboxing_kreativ_hobby_webshop_boritokep.jpg

Hol vásárolok a legtöbbet?
A Kreatív Hobby boltban. Közel van és széles a kínálat. Ha valami éppen nem kapható, akkor ott a Webshop!

Az említett webshopban korábban már vásároltam. Idén újra rendeltem anyuval egy közös csomagot. 

Kiderült a lakkfilc túl vastag volt, ezért azt megtartottam. Anyunak kiválasztottunk egy vékonyabb hegyűt, hogy vékonyabb feliratokat írjon és apróbb motívumokat tudjon vele rajzolni.

Tavaly vettem egy leárazott bögrét a Tescoban "firkálás" céllal. A közel jövőben majd azt is megmutatom, hogyan sikerült.

Térjünk vissza a bolthoz és a webshophoz:

Aki látta, esetleg olvasta egy korábbi blogbejegyzésemet: My First Jewerly - Első ékszereim (2020.)

ahol említettem, mekkora sikert ért el a Francia vintage üveglencsés medálom. Az üveglencsés medált a boltban vásároltam. Később annyira megtetszett, hogy ugyanabból a medálból saját részre is vásároltam.

Mivel többszöri látogatásom, vásárlásom során nem találtam bronz fülbevaló alapot, ezért ebben az újabb rendelésemben igyekeztem beszerezni a kért szetthez a hozzávalót: Bronz üveglencsés fülbevaló alapot (francia kapcsos). Szépen lassan majd az egész szettet be tudom mutatni nektek :) Ebből csak egy blogbejegyzés várható.

Mi a véleményem a boltról és a Webshopról? Milyen tapasztalatokat szereztem az elmúlt hónapokban?

Országszerte több bolttal rendelkeznek. Maga bolt nálunk is megtalálható a belvárosban, egy bevásárlóközpontban. Hivatalos ügyek intézése mellett olykor-olykor ellátogatok oda, ha hirtelen valamire szükségem lenne (medál, lánc, szerelék...stb.)

Az ott dolgozók udvariasak és készségesen segítenek. Ha valaki tanácstalan, bátran kérdezzen tőlük. Konkrét termékeket tudnak ajánlani. Pl. ott ismerkedtem meg a Schmuck-Kelber ékszerragasztóval. A mai napig is azt használom az üveglencsés ékszerekhez. Ha nem vagy biztos abban, milyen anyagra lenne szükséged egy projekted megvalósításához, azon egyáltalán nem csodálkozom... mert annyi termékük van, hogy rám tör a bőségzavar. Ilyenkor jól jön a segítségük és a tájékoztatás. 

A webshopról is pozitív véleménnyel vagyok: korrektek, lelkiismeretesek és tévedés, hiba esetén is nagyon kedvesek, segítőkészek. Legutóbb fel is hívtak. 

Eddig kétszer rendeltem ott, mindig pontosan azt kaptam/kaptuk meg, ami a rendelésben szerepelt. Nem ért "kellemetlen" meglepetés. A GLS futárszolgálattal sem volt eddig probléma, mindig épségben érkezett meg a rendelés.

Tavaly (2020-ban) még átlehetett venni a webshopos rendelést a boltban. De idén tájékozódtam, hogy változás miatt, sajnos idéntől erre már nincs lehetőség.

A legutóbbi rendelést, csomagbontást itt tudod megnézni:

 Hamarosan újabb Unboxing videó és blogbejegyzés várható!

  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr2416443672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása