Decemberi Claire's és Kreatív Hobby szerzemények (2021.)

2021. december 09. 19:59 - Galatea Kyra

img_20211209_125038_1.jpg

Nagyon nehezen találok magamnak ékszereket. Egyrészt a stílusom miatt, másrést nagyok vékonyak az újaim. Ha biztosra akartam menni, akkor az állítható gyűrűket kerestem. Egy éve kezdtem el ékszereket készíteni. Azonban néha-néha kell a változatosság. Rutinosabb ékszerkészítőként, már ismerem az alapanyagokat. Melyeket egy meglévő ékszeren akár cserélni is tudnék...

Sziasztok!

Ebben a bejegyzésben bemutatom nektek a decemberi szerzeményeimet. Lényegében Claire's fülbevalókat. De az egyik kreatív hobbi boltban találtam alkatrészeket. Az a tervem, hogy a közeljövőben változatossá tegyem őket. Ha szükséges, az idővel megsérült elemeket lecseréljem. 

Információim szerint, most a Claire's boltban (divatékszer és kiegészítőket lehet ott vásárolni) ékszer akció van. Részben ennek keretében is fektettem bele az "alapokba". 

img_20211209_130202_1.jpg

Nem mindegyik százszázalékban tetszik. Várhatóan lesznek alkatrész cserék. Az egyik fülgyűrű édesanyámé lesz. Mivel már nagyon régóta szerepel a kívánságlistáján. Ha kényelmesnek találja, akkor majd meglepem egy sokkal szebb, egyedibb fülbevalóval.

img_20211209_130014_1.jpg

Osztottam-szoroztam. Árban lehet, hogy olcsóbban jönnék ki... Azonban sajnos, az a tapasztalatom, hogy a megfelelő vékony láncokat gyorsan felvásárolják, elkapkodják, amik a láncos fülbevalóhoz megfelelő lenne.

img_20211209_130300_1.jpg

Fülgyűrűt se könnyű beszerezni, amihez láncot esetleg medált lehetne rögzíteni. Tavasszal a Gyöngy ABC webshopban vásároltam jó minőségű fülgyűrűket. Ezek tartósnak, strapabírónak tűnnek.

img_20211209_131739_1.jpg

Ott ezeken kívül még apróbb medálokat találtam, amik szépen mutatnának a fülbevalókon. Ilyen hiányosságokkal, még várnom kellett (egészen idáig), hogy végre saját, számomra tetszőleges fülbevalóim legyenek.

img_20211209_125831_1.jpg

Továbbá gazdagodtam kettő gyűrűvel. Az egyik állítható, a másik véletlenül az vékony újaimra lettek kitalálva. Ezek állítólag hangulat gyűrűk. A testhőmérséklet alapján változik a kő színe. Nálam legutóbb fekete volt... elvileg, papíron "depressziós" lennék. Gondolom mások erre következtetnének... Amúgy én imádom a feketét, szóval, nálam boldogság van. Főleg egy ilyen "zsákmányolás" után.

Térjünk át Kreatív Hobby boltra. Én ide járok a legtöbbet. Az egyik mellékállásom a szomszédban volt, így hébe-hóha mindig benéztem. Még akkor is, ha éppen nem volt kívánságlistám. Most legutóbb mázlim volt. Fülbevaló alkatrészeket találtam.

img_20211209_130731_1.jpg

A szilikon fülbevalózárókat jobban szeretem, mert kényelmesebbek. Bár a fémek olyan téren stabilabbak, hogy jól záródnak és nem hagyjuk el őket. A golyós beszúrós fülbevaló egy alap, amihez medált vagy láncot esetleg mindkettőt lehet rögzíteni. Hamarosan neki is látok egy-egy Clarie's fülbevaló átalakításának.

img_20211209_130903_1.jpg

Egy csomag Lapis Lazuri ásványgolyó sem maradhatott ki. A fém gyöngy, medáltartó köztes mindig jó ha van. Főleg ha sűrűn készülnek ékszerek az ünnepi alkalmakra. Nem használok gyöngyfűző damilt a karkötő készítéshez. Ezt más célból vásároltam.

☽☾ ☽☾ ☽☾

Nem olyan régen harmadszorra is visszatértem a Claire's boltba. Ott több stílusban lehet találni cuccokat. Én úgy éreztem a boltban magam, mint a gót mennyországban. Végre nem kell gót, rock, metál webshopokat böngésznem egy-egy kiegészítőért.

img_20211211_164138_1.jpg

Nagyon szép gót stílusú nyakékeket, nyakláncokat és karkötőket találtam. A hold mániám is egy időre ki lett pipálva. A nap és hold mintás barátság... esetleg karkötő lehet... az én csuklómat nagyon szorítja.... Bár így is az a tervem, hogy a medálokat más célra fogom felhasználni:

img_20211211_164235_1.jpg

A kesztyűk is pont olyanok, amilyeneket szeretek. 

img_20211211_163754_1.jpg

A nagy házátalakításnak köszönhetően, sikerült jól elpakolnom a fülbevalóimat. Azonban sikerült olyat találnom, amit kétköznap és a munkahelyemen is hordhatok.

img_20211211_164413_1.jpg

A hetedik akciós szerzeményem, az egy Eiffel torony formájú üveg lámpás, amit már előre odaajándékoztam anyunak. Nem szerettem volna a szülinapja előtt a nagy rejtegetésben összetörni. Az ő ablakában sokkal nagyobb biztonságban van. Hozzátenném, jóval áron alul sikerült hozzájutnom.

img_20211212_133953_1.jpg

Kiegészítők terén nagyon elégedett vagyok. Több mint tíz éve vásároltam utoljára ilyen dolgokat. Részben azért is, mert szinte sehol nem találtam stílusomnak megfelelőeket. Másrészt, amik voltak, azokat elhasználtam, elhordtam. Már ideje volt lecserélni őket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr3316779210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása