Unboxing - Csomagbontás - Gyöngy ABC Webshop (2021. március)

2021. június 28. 16:30 - Galatea Kyra

unboxing_gyongy_abc_webshop_2021_jav.jpg

Gyerekkoromban imádtam gyöngyöket fűzni. Hosszú éveken át kimaradt az életemben, de a Covidnak köszönhetően, hirtelen sok szabadidőm lett... a szép medál nyakláncokhoz jól mutat egy-egy ásványgyöngyös karkötő. De hogy hol szereztem be hozzá a gyöngyöket? Milyen gyöngyöket vásároltam? Nézzétek meg!

Amikor először megláttam ezt a webshopot... engem teljesen lenyűgözött. A széles választék, a nagyker árak... úgy éreztem megtaláltam a tökéletes oldalt, ahol szinte mindent megtalálok az ékszerkészítéshez. Nagyon sok gyöngyöt vásároltam: üveg, ásvány, fa...stb. ezeken kívül közteseket és medálokat is. Mindenképpen nézzétek meg a csomagbontásról a videót.

Amint lett egy kis szabadidőm, azt vettem észre, hogy a nyaralás után egy csomó képem elveszett a csomagbontásról... apám kezében volt a telefonom, ő nézegette "őrült módon" a képeimet... amúgy a nyaralásról egy csomó videómnak is nyoma veszett... gőzöm sincs mit művelhetett vele... mindenesetre újra elővettem a cuccokat és ami hiányzott, lefotóztam... vettem medálokat, fogalmam sincs már, hogy melyeket. Medálból is rengeteg a választék.

Márciusban rendeltem a csomagot. Anyunak is voltak benne cuccai: ékszer alapanyag és gyöngyök. Neki azóta elkészült kettő kék achát karkötője.

Mi a véleményem a Webshopról? Milyen tapasztalataim voltak a rendeléssel kapcsolatban?

Hiánytalanul és sértetlenül érkezett meg hozzám a csomag. Nem kevés terméket rendeltem, valamiből duplán is... nagyon precízen állították össze a csomagot. Kása gyöngyből három csomaggal rendeltem. A kibontáskor vettem észre, hogy kettő csomagban nagyon apró gyöngy van. Ami állítólag alkalmas gyöngyfűzésre... de én tuti, hogy nem tudom megoldani a jelenlegi alapanyagaimmal. Nem volt probléma, mert szóró gyöngyöket mindig is szerettem volna. 

Fogok-e még rendelni innen?

Nagyon széles a kínálat gyöngyökből, ahogy más termékekből is. Nagyon szépek az ásvány medálok. Én kettő opalit kristály medált vettem. Kettő különbözőt kaptam, az egyik átlátszó volt. Az ilyen ásvány medáloknál, megfigyelhető, hogy valamelyik világosabb, sötétebb...stb. A lényeg, hogy nem egyformák, mindegyik egyedi. Ár értékben, szerintem megéri itt vásárolni. Sok helyen nézelődtem, még személyesen a vásárban azt láttam, hogy sokkal drágábban adják a medálokat, ásványgyöngy szálakat és a kész ékszereket. Ez a webshop tényleg tele van kincsekkel. Ha valamire szükségem lesz, biztos, hogy újra rendelni fogok. Érdemes sűrűbben böngészni, mert folyamatosan bővül a kínálat.

A csomagbontásról a videót itt tekintheted meg: 

 

Ha érdekelnek a legújabb ékszereim, élmény beszámoló képeim, akkor látogass az Instagram oldalamra!

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr4816487064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása