Szobafelújítás II.: Lassan, de biztosan...

2021. augusztus 27. 22:42 - Galatea Kyra

3106509.png

Legutóbb nyár elején írtam a terveimről, elképzelésekről. Azóta mi történt? Mi valósult meg? Elmesélem...

Mi történt eddig?

Eredetileg az volt a tervem, hogy "kényszerpihenőt" tartok a térdem miatt. Miután kétszer majdnem összeestem a munkahelyemen. Sajnos, az ottani munkám befejeződött. Azóta is nagyon hiányzik... szívesen visszamennék oda dolgozni.

Azonban én nem vagyok az a tipikus otthon ülős típus... elvállaltam egy három hetes beugrós munkát. Betanultam, sikeres vizsgát tettem ezek mellett letudtam a kezelést. Azóta a beugrós munka be is fejeződött. Továbbra is számítanak rám, de csak havonta 1-2 napra. Jövő nyáron tudnának "állandó" állást biztosítani nekem. Mivel akit helyettesítettem, akkor menne nyugdíjba. A kezelés úgy tűnik hatásos volt, már nem zsibbad és fáj a bal karom.  A szobafelújítással alig haladtam. Szinte már teljesen kipakoltam a szobámat... csak közben én is elutaztam a Balatoni nyaralónkba. Megjegyzem: 18 év után, három napra. Ez aztán a "nyaralás"... tudom. Utána vissza dolgozni... az is érdekes volt. Voltak szabadnapjaim, illetve majdnem. Mert a szabadnapimon is be kellett ugranom. Sokat jelentett volna, ha sikerül otthon is dolgoznom. Már rég túl lennénk a szobám kifestésén. Sajnos, ez nem jött össze. De legalább lett egy "csomó" pénzem. Ez mellett "majdnem" megműtötték a bal térdem egy pici ciszta miatt... nem olyan régen kaptam gyógyszert. Ha minden igaz, a porckopásra jó hatással lesz és a ciszta szépen lassan fel fog tőle szívódni... 

img_20210710_170114.jpg

A nappaliban szép számmal gyülekeznek a dobozok... most a héten bővült a gyűjteményem egy szép faragott dohányzóasztallal is. De az átmenetileg a nagymamáméknál várakozik, "darabokban" egy nagy dobozban...

A nyáron a Metalshopból kétszer is rendeltem. Ami pozitív, hogy szépen lassan kipipálhatom a kívánságlistámat. 

A júliusi és az augusztusi rendelésemről (csomagbontásról) is lesz egy külön poszt, ahogy a szokásos vásárlási élménybeszámolómról is. Videót nem hiszem, hogy készíteni fogok róla. 

Unboxing - Csomagbontás - Metalshop Webshop (június és augusztus 2021.) - Hamarosan!

Mikor készül el a szobám?

Ha így haladok a rendelésekkel, lassan már csak szó szerint be kell oda költözöm és végre tényleg otthon leszek...

Jelenleg a szüleim még pár napig a Balatonon vannak. Addig most augusztusban én még itthon kertészkedek...stb. igyekszem hasznosan eltölteni a szabadnapaimat. Az elmúlt napokban volt édesanyámnak a névnapja. Vettem neki három kaktuszt. Régóta mondtam neki, hogy készítek neki egy mini kaktusz "kertet". Még nem látta, de biztos örülni fog neki. Mostanában nagyon ráálltam a szobanövények gondozására, szaporítására.

img_20210815_133519.jpg

A tervek szerint szeptemberben lesz kifestve, a bútorok lecserélve, helyükre kerülnek a szobanövényeim (a nyár óta sok új növényem lett) és a többi cuccom... majd szépen lassan a megvásárolt új bútoraim is össze lesznek rakva. Ami lehet, csak novemberben lesz esedékes, mivel úgy tűnik szeptembertől újra aktívan dolgozni fogok. Nem tudom milyen sűrűn leszek beosztva. A volt munkahelyemen látástól vakulásig dolgoztam... mert az embereknek a pénz kellett, de melózni nem igazán akartak. De volt olyan is, hogy azt vettem észre, hogy körülöttem két hétre karanténba kerültek és alig volt munkaerő... nem csodálom, hogy a lábaim nem bírták a kiképzést.

Sajnos, nem oda kerülök vissza, ahol tavasszal voltam. Remélem, az új helyen is jól fogom magam érezni. Ott is jó és otthonos lesz a hangulat.

Változott-e azóta a tervem?

Szerintem, most már összeállt a kép. Említettem, hogy megvásároltam a tavasz óta kiszemelt dohányzóasztalt. Most már biztos, lesz egy teázós, kávézós rész is a szobámban. Legutóbb rendeltem egy Killstar tálcát (ami nem kicsi). Bögre, pohár, tányér... ezek mind elférnek rajta. Miután kiszállították a többi Killstar termékkel együtt... akkor esett le, hogy szükségem lesz egy dohányzóasztalra. Méretben már találtam egyet tavasszal a Mömax Webshopjában. A májusi akció keretein belül az utolsó darab is elkelt, amiról lemaradtam... azóta jó sokáig feledésbe merült. Erről a dohányzóasztalról sajnos linket nem tudok megadni, mert meglepetésemre egy hete levették az oldalról. Mivel nagyon kevés volt belőle. Talán a héten tart még az akciója.... nos, én erre csaptam le. A levelezés során azt írták, csak kettő van belőle raktáron. Később már nem lesz rendelhető. Akit érdekel, hogy néz ki, biztos lesznek itt róla képek a blogomon (a felújított szobámról is) és az Instagram oldalamon.

Ennek a szobafelújítás beszámolómnak van egy előzménye is. Az utóbbi időben feltűnt, hogy az a bejegyzésem lett a blogomon a "legnépszerűbb". Meglepődtem... Ha még nem olvastad el, de érdekel a konkrét elképezésem, ötletem hogyan nézzen ki... akkor itt megtalálod, elolvashatod:

Szobafelújítás: Penészes falú raktárból "több funkciós" szoba

Ennek a "Szobafelújításos" sorozatnak a harmadik epizódjában: már magáról a festésről, a bútorok lecseréléséről szeretnék beszámolni, mesélni nektek. Ha mázlim van, talán még megtudom osztani az új bútoraimnak az összeszereléséről az élményeimet, tapasztalataimat is. Az oldalakon eddig pozitív visszajelzéseket olvastam... remélem, tényleg minden rendben lesz.

Szeretnék mihamarabb túl lenni rajta... mert nagyon hiányoznak a cuccaim. Azok nélkül új képeket, tartalmakat és ékszereket nem igazán tudok készíteni. Sajnálom, hogy a blogomon és az Instagram profilomon ennyire kevés és ritka a friss tartalom.

Köszönöm, hogy itt jártál és olvastad a soraimat!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr2216661512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása