Unboxing - Csomagbontás - Hobbyékszer alkatrész Webshop (2021. március)

2021. március 31. 22:38 - Galatea Kyra


unboxing_hobbyekszer_alkatresz_webshop.jpg

Nem ez volt az első vásárlásom. Tavaly, valamikor ősszel fedeztem fel a webshopot. Tetszett a széles választék és hogy százszázalékban minden eljutott hozzám, amit megvásároltam. Ez a pozitív tapasztalat vett rá arra, hogy újra vásároljak onnét. Sajnálom, hogy akkor még nem volt blogom...

A második vásárlásnál, már rutinosabb ékszerkészítőként vágtam bele. Konkrét elképzeléseim voltak arról, mit szeretnék és mely alkalmakra készíteném el az ékszereket az adott alapanyagokból. Ez a vásárlás valamikor február végén történt, de a csomag március elején érkezett meg. Ekkor vásároltam, illetve fedeztem a Kreatív kellékek webshopot. Ott találtam ásvány kabosonokat, de sajnos nem volt egy-egy megfelelő méretű alap hozzájuk. Ezért kettő webshop vásárlásból hoztam össze, oldottam meg. Arról a vásárlásról, tapasztalataimról itt olvashattok:

Csomagbontás - Kreatív kellékek Webshop (2021. február - március)

Továbbá vásároltam mintás üveglencsés kabosonokat, anyu francia ékszer szettjéhez. Ami azóta már elkészült:

Vintage Francia üveglencsés ékszer szett (2020.-2021.)

 Megleptünk magunkat egy-egy ásvány medállal is, melyből már elkészült egy Ametiszt ékszer szett:

Ametiszt ékszer szett (2021.)

Jó lett volna kibővíteni egy-egy karkötővel, de az ásványgyöngy rendelésem nem úgy sült el, ahogy azt fejben elterveztem...

Mi a véleményem a Webshopról? Milyen tapasztalatokat szereztem a második vásárlásnál?

Ametiszt és tigrisszem gyöngyöket rendeltem (6mm). Csomagbontásnál, két féle méretet kaptam. Leszögezem, hogy rossz a látásom, ezért megmutattam anyunak is... hátha rosszul látom azt, amit látok. De megerősítette, hogy bizony ez két külön méret. Természetesen jeleztem, hogy nem azt kaptam amit vásároltam (bár tapasztalatom nincs arról, hogy mennyi esélye van annak, hogy lehet-e méretbeli különbség egy ilyen vásárlásnál). Továbbá egy üveglencsével kevesebb is volt a dobozban. Rendes, segítőkész volt a hölgy. Küldött 3-3 csomag ásványgyöngyöt és az elmaradt üveglencsét. Azonban a méretek ekkor is eltérőek voltak... 

A webshophoz tartozik egy VIP csoport, ahol sok hozzám hasonló (kezdő) és profi ékszerkészítő van. Vannak akik ebből a hobbiból szereznek plusz jövedelmet. Az se ritka, ha főállás mellett. Nagyon segítőkészek. Különböző ékszerkészítési technikákhoz adnak tippeket, javaslatokat. Akik saját webshopon gondolkoznak, bátran lehet kérdezni tőlük: hogyan és miképpen érdemes ebbe belevágni. Egy ideje én is gondolkozom ilyesmin... végre lenne értelme a második szakmámnak.

Fogok-e még rendelni innen?

Igen, tervezek. De szerintem az ásványgyöngyöket nem innen fogom beszerezni. Ahogy a Kreatív kellékek webshopos vásárlásomnál is megjegyeztem, a tévedést itt is letudtam azzal, hogy sok megrendelés érkezhetett a Nőnap miatt.

A csomagbontásról a videót itt megnézheted:

 

 Ha érdekelnek a legújabb ékszereim, akkor látogass el az Instagram oldalamra! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr3216453386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása