Húsvét: Mivel lepem meg édesanyámat? Miért jó ékszert készíteni?

2021. március 27. 12:00 - Galatea Kyra

Nem egy kellemes időszakot élünk. Számomra a felkészülés, még akkor történt, mielőtt minden bolt bezárt. De ha utólag valamire szükségem van, azt sajnos későbbre kell halasztanom...

Akik látták februárban-márciusban miket rendeltem, egyértelművé válhatott, hogy ezek valamiknek az alapanyagai. Én már kettő csomagot készítettem, amiből az egyik a húsvéti ajándék:

img_20210321_163148_hdr.jpg

Ajándékválasztásnál, készítésnél érdemes megtudakolni, hogy ki mit szeret.

1. Anyu imádja a jáde ásványokat:

img_20210321_163050_hdr.jpg

Ezek a gyöngyök is majd karkötő alapanyagként fog szolgálni. Ha marad gyöngy, akkor még egy pár fülbevalót is. Sajnos nincs itthon elég alapanyagom, hogy ezeket elkészítsem. Jó lenne ha kinyitnának a boltok...

2. Továbbá a hindu mintákat: hamza kéz, lótuszvirág...stb.

img_20210321_163001_hdr.jpg

A képen egy 20 mm méretű mintás üveglencse látható. Majd eldönti, mit szeretne belőle (nyakláncot, karkötőt esetleg egy kulcstartót)

 3. A vásárolt kabosonokból és ékszer alapokból elkészült: az Ametiszt ékszer szett.

img_20210321_161624.jpg

A teljes szettet ebben a bejegyzésben tudjátok megtekinteni: Ametiszt ékszer szett (2021.)

Miért jó ékszert készíteni?

Én úgy vagyok vele, ha ajándékról van szó és saját kézzel is el lehet készíteni, akkor ne vásároljuk elkészült terméket. Néztem az árakat és ha bemegyek a városba, megveszem a hozzávalókat sokkal olcsóbban kijövök. Másrészt, ha a megajándékozott tudja, hogy te készítetted az neki sokkal jobban fog esni: mert látja, hogy olyan dolgokból készült amit ő szeret és a személyiségét tükrözi.

Nagyon sok videó van az interneten, én is azokból merítettem ötleteket. Állítottam össze a bevásárló listámat, mely alapanyagokra lesz szükségem.

Az ásványokat nem csak a hölgyek de a férfiak is szeretik. Kislányoknak is szoktak készíteni karkötőket.

Ha érdekel a tavaszi trend, itt olvashatsz róla:

Tavaszi ásvány karkötő divat trendek

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr6716472068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása