Első rendelésem: Bőregér (2022.)

2022. január 26. 20:50 - Galatea Kyra

e5055b7edaa171f643997756508049a5.jpg

Egy ideje böngészem webshopokat, hátha találok újabb gyöngyszemeket, esetleg olyan termékeket, melyek már ritkaságnak számítanak. Mivel már rég kifutottak a Webshopok kínálatából. Mi a tapasztalatom Bőregérrel? Ő nem egy kedves jószág, de ettől függetlenül szívesen mesélek róla és a találkozásunkról.

Bőregér, illetve Bőr'egér 96 Kft. egy magyar vállalkozás. Leginkább bőrből készült teremékeket forgalmaznak. Azonban egyéb érdekességeket is lehet náluk találni: ruhákat, ásványokat, ékszereket egyéb kiegészítőket. Széles a kínálat.

Az Alchemy Gohtic nem olyan régen csatlakozott a kedvelt márkáim közé. A webshopban meglepődve láttam, milyen ritkaságok vannak. Igaz, nem mindegyik található meg a méretemben...

A márkának vannak finomabb kidolgozású, nőies kiegészítői is. Én eddig úgy láttam, tapasztaltam, hogy azok a legkelendőbbek.

Nem volt kérdés, így az év elején ezt a webshopot is célkeresztbe vettem. Leginkább az ékszerekre fókuszáltam.

Mit vásároltam?

1. Absinthe gyűrű :
img_20220126_124033.jpg

Gyönyörű kidolgozás, mely a márka oldalán is több szögből tekinthető. Jelenleg ott nem elérhető. Lehet, már ritkaságnak számít.

2. Új Hold Bársony nyakpánt :
img_20220126_123904.jpg

Igen, a hold mániám ezúttal újra ki lett elégítve... de rendesen. Mert a következő...

3. Új Hold Karkötő :
img_20220126_123729.jpg

Ez a nyakpánthoz tartozik. Lehet külön-külön is hordani őket. Szép nőies kidolgozás, sűrűn lesz hordva.

4. Udoipho csillaga nyakláncimg_20220126_124228.jpg

Figyelem! Kifutó termék! Szintén az Alchemy Gothic márka egyik csodaszép darabja. A lila kő, Ametiszt. Akinek tetszik, gyorsan csapjon le rá, mert a márka hivatalos oldalán már nem elérhető

 5. Csábító csipke karkötő :

img_20220126_124345.jpg

Egy újabb csodás nőies darab. Nagyon régóta szerettem volna egy ehhez hasonlót. Már is megfordult a fejemben, hogy saját kézzel készítek egyet. De ami késik nem múlik...

 6. Virágdíszes bársony nyakpánt :

img_20220126_124713.jpg

Ez is csodaszép, külön lehet hozzá venni karkötőt is. Azért ide lejegyzem... ezt a terméket máshol jóval drágábban láttam... ha tetszik, itt érdemes megvenni.

7. Női díszes bársony karkötő .

A nyakpánt párja. Részemről egyetlen hibája van... nagyon vékony a csuklóm... amíg valami csoda nem történik, addig csak gyönyörködni fogok benne.

Milyen tapasztalattal gazdagodtam a megrendelés során?

Mint minden webshopnál, ennél is átlátható, követhető volt a folyamat: megérkezett a pénz, elfogadták, összeállították a csomagot és el lett küldve.

Egy ideje kóstolgatom a GLS csomagátvevő helyeket... illetve, kettőben jártam eddig. De eddig a Díszállat szakáruház eddig a kedvencem. Kedvesek az eladót és a hely a város szívében van. Tökéletes a megközelítése. Úgy emlékszem a webáruháznál csak a GLS házhozszállítási lehetőség adott. Nem gond, van egy helyes futár ismerősöm aki elég sűrűn jár hozzám és hozza a Metalshop csomagjaimat. Mindjárt kettőt egy csapásra!

Egy nap kettő csomagom is érkezett. A Bőregértől a doboz, érdekes állapotban...

img_20220126_123446.jpg

Szó szerint megjárta a hadak útját. Amikor szét szedtem a dobozt... valami rejtélyes folyadék foltot fedeztem fel benne... A futár nem mondott semmit. Szokásához híven fülig érő mosollyal távozott.

img_20220126_125330.jpg

Fogok-e még rendelni ebből a webáruházból?

Mivel ékszereket, kiegészítőket rendeltem és jól be voltak csomagolva a termékek... így nem láttam rajtuk foltot, sérüléseket. Rejtély mi történhetett szállítás közben... hogyan lett foltos a doboz...

Mindenesetre én elégedett voltam a termékekkel. Főleg a Alchemy Gothic ritkaságokkal. Úgy érzem, tényleg kincsekkel gazdagodtam. Alig várom, hogy viselhessem őket. Sőt, ettől a márkától rendeltem még ékszereket, kiegészítőket. Hamarosan azokat is be fogom mutatni.

Visszatérve a Bőregérhez és nagy költői kérdéshez: a válaszom egy határozott, igen. Fogok még szemezhetni a kínálatból. Ha nem találok a kényes, válogatós ízlésemnek megfelelő fűzőövet, lehet megkérem őket, hogy készítsenek nekem. Azonban kiwi leszek, hogy a dobozok továbbra is megfogják-e élni a kínok kínját...

 

 Ti hogy álltok a ritkaságok beszerzésével? Szeretitek a bőrcuccokat?

Most már elérhető vagyok TikTokon is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr2416824826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása