Első rendelésem: Zenzero vs Csodaország (2022.)

2022. január 20. 20:27 - Galatea Kyra

zenzero_vs_csodaorszag.jpg

Amint betoppantunk 2022-be, máris akciós termékekbe botlottunk... idei első rendeléseim tapasztalatait osztom meg veletek...

Kettő webáruházat fedeztem fel az Instagramon. Mind a kettőben nagy akciók vannak. Ásvány medálokat és ékszereket adnak el jóval áron alul. Gondoltam, beszerzek párat belőlük... azonban az első vásárlásaimnál vegyes tapasztalatokkal gazdagodtam.

Mind a kettőnél a Foxpost csomagautomata szállítási lehetőséget választottam. Bevallom, nem szívesen... de gondoltam, ha már annyira mozgalmas az életem, bevállalom... adok még egy esélyt ennek a szolgáltatásnak.

Előzmény: másfél évvel ezelőtt küldtek nekem így csomagot. Azonban a dobozon végig ütés/rúgás nyomok látszódtak... szóval, végig be volt horpadva a doboz. Lefotóztam a kicsomagolás előtt. Biztos, ami biztos... kicsomagolásnál, nem látszott semmi a termékeken. Szemmel láthatóan sértetlenek voltak. De a ledes hangfal egyik oldala akkora ütést kaphatott, hogy azon részen nem világított. Azóta nem bízom a Fospost szolgáltatásában.

Csodaország Webshop:

A Webshop oldala nagyon szép, átlátható. Sokkal jobban tetszett, mint a Zenzero Webshopé. Egyrészt ezért is bátorkodtam vásárolni onnét. Az oldalon olvasható, hogy saját kézzel készült ékszereket lehet vásárolni. Ez egy mini rendelés volt. 8000 ft. felett ingyenes a szállítás.

img_20220120_202342_1.jpg

- 1db Aventurin női ásvány karkötő,

Ingyenes szállítást szerettem volna, részben ezért is választottam ezt a szép karkötőt.

img_20220120_200509_hdr_1.jpg

- 2db Fluorit kétcsúcs nyaklánc,

Ami pozitív, hogy a medálhoz lánc is járt ebben az árértékben.

img_20220120_200739_hdr_1.jpg

- 2 db Holdköves életfa ásvány medál.

A képen utólag vettem észre, hogy az apró ásványgyöngyökön lyukak is vannak. Ezeket gyöngyöket fűzni szokták. Megfordult a fejemben, ilyet akár én tudnék készíteni... ha találnék ilyen gyöngyöt és életfás medált. Lehet, hogy jobban jártam volna. 

A csomag megérkezett, de az egyik életfás medálról egy kő már nem volt a helyén. Most vagy a Foxpost futára rosszalkodott, vagy a kedves kézművesnek nem sikerült kellőképpen felragasztania a gyöngyöt. Személyes tapasztalatom, hogy egy jól megválasztott ékszerragasztóval tartós hatást lehet elérni.

Ha az utóbbi, akkor attól tartok, hogy ezeket szépen lassan el fogjuk hagyni anyuval a viselésükkor. Remélem, a választott karkötő hosszú életű lesz... anyu hajlamos elhagyni a nyakláncait, karkötőit.

Fogok-e még ebből a Webáruházból vásárolni?

Biztos, hogy nem. A megrendelés után, már majdnem egy hét eltelt. Előreutalással fizettem, persze, hogy érdekelt mi a helyzet a rendelésemmel. Azonban kb. 6 nap után sem kaptam választ az e-mailemre. Csupán azt láttam, hogy végre el lett küldve a csomag, jelezve, hogy kapok hozzá ajándékot. Nos... íme az "ajándék":

*

Az e-mailemre egy válasznak jobban örültem volna.

img_20220116_153009_1.jpg

Zenzero Webshop:

A Webshop oldala, egyszerű, letisztult. Viszonylag széles a választék és nekem az intsagramos visszatekintésből változatosnak tűnik. A hírek szépen, jól láthatóan ki vannak emelve rajta. Lényegében átlátható. Kapcsolódik ehhez a webáruházhoz egy youtube csatorna is. A videókból valamelyest sikerült megismernem a tulajdonost. Pozitívum, hogy van lehetőség látni őt. Hallani az elképzeléseit, terveit...stb. 

Ez már egy picit nagyobb rendelés volt. Ez van, bevállalós voltam. De nem csalódtam.

img_20220116_153428_1.jpg

Ásványok medálok terén itt több volt a választék:

- 1 db Piros jáspis kristály kétcsúcs medál ,

- 2 db Tigrisszem kristály kétcsúcs medál ,

Ugyebár tavaly készítettem egy tigrisszem ékszer szettet melyből a nyaklánc kimaradt. Most végre sikerült pótolnom.

- 1 db Rózsakvarc kristály kétcsúcs medál,

-  Nap-hold pávakagyló medál

A nap és hold mániám egy (rövid) időre kipipálva. Amint megláttam, rögvest beleszerettem. Sokszor fogom viselni, az biztos.

img_20220116_153314_1.jpg

- 1 db Sólyomszem marokkő,

- 2 db Malachit marokkő,

Nagyon szép és nagy marokkövek érkeztek. 

Ami újabban kihagyhatatlan nálam, az a 

- 1 csomag Kristály konfetti - extra,

melynek tartalma: 

A külön zacskóban nyers amazonit található.
A másodikban:
a világoskék. kalcedon,
a fehéres: giarsol kvarc
a fekete: obszidián
a kékes-zöldes pedig apatit
A nyers darab pedig aura-kvarc. 

Ahol ilyet látok, tuti veszek egy csomaggal. Kiwi vagyok és szeretem megtapasztalni hol milyen a választék.

Végül kettő mini naptárat vásároltam. Egy részt azért, mert közeledik anyu névnapja és már össze-vissza írogatja a teendőit, terveit... másrészt tanulva a tavalyi esetekből, amikor nagyon sokat dolgoztam. Volt, hogy fő állás mellett kettő másik helyre is beugrottam. Szabadnapim csoda ha voltak... nem volt könnyű a teendőimet jegyzetelnem. Idén is azt látom, hogy a naptáram össze-vissza van firkálva és ráadásul tele van. Kell egy kicsi, strapabíró napló szerűség amit magammal tudok vinni és átláthatóan vezetni benne a dolgaimat.

Fogok-e még vásárolni ebből a Webáruházból?

Nos, azóta már megtettem. Útban van a következő megrendelésem. Én nagyon elégedett voltam. A Foxpostnak harmadszorra  végre sikerült egyben eljuttatnia hozzám a csomagot. Nagy tapsot a futárnak!

Itt is utaltam. Gyorsan elfogadta, összeállította és útnak eresztette a csomagot. Ezekről gyorsan jöttek az értesítések. Nem kellett rákérdeznem, hogy "mi újság?". Nem bántam meg, hogy felregisztráltam. Azóta nyertem egy 20%-os kedvezményt. Ezzel kedvezménnyel adtam le a második rendelésemet. Van lehetőség kedvezményes vásárlásra. Az oldal nagyon informatív. Sokat tanultam, szélesítettem az ismereteimet az ásványokkal kapcsolatban. A jövőben továbbra is nézni fogom az oldalt és a youtube videókat. Ha legközelebb is ünnepre készülök, biztos, hogy felfogom keresni a Zenzero webáruházat.

Nektek van kedvenc webáruházatok?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr2916816316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása