Ezeket az Animéket néztem meg 2020-ban.

2021. március 03. 17:32 - Galatea Kyra

Minden szezonban megnézem az Animegyetem csatornán, melyik lehet az első epizód alapján a legérdekesebb. 2020-ban is néztem új, szezonos animéket és régebbieket is. Természetesen annyire csak lehet, spoiler mentesen tálalom őket :)

106945.jpg

1. Arte: 

Amikor az Animegyetem csatornán láttam róla egy röpke bemutatót, már akkor tudtam, hogy ezt a sorozatot meg kell néznem. Nem bántam meg, de ennél egy kicsit többet vártam... szépen megrajzolt, érzelmes és motiváló sorozat. Szívesen megnézném a második évadát.

Kedvenc szereplőm: Leo

ffmovie-jp_poster.jpg

2. Fatal Fury: The Motion Picture és a Fatal Fury 2: The New Battle:

Mind a kettő film érdekes volt. Nekem elnyerte a tetszésemet: izgalmas, kalandos és szórakoztató. Aki szereti a "verekedős" játékokat, lehet, ismerősek lesznek számára a szereplők. 

Kedvenc szereplőm: Terry Bogard,  Andy Bogard, Laocorn Gaudeamus.

220px-gibiate_ky.jpg

3. Gibiate:

Ez az anime borzalmas volt. Lehetett volna jobb is... kicsit több energiát belefektetni.

Nem csípem a szörnyes filmeket, animéket... mert alig találni olyat, ami nézhető és józan paraszt ésszel követhető... Élőszereplős filmben, nekem a Outlander és A Ragnarok-rejtély volt az, ami tetszett és egyszer elég volt megnéznem. Nem emlékszem, hogy láttam volna olyan szörnyes animét, ami felkerült volna a "kedvencek" listámra. 

Lényegében: Megbántam, hogy ezt az animét végig néztem. 

3460.jpg

4. Kimera OVA(Yaoi):

Néha-néha nézek Yaoi animéket is. Ez egy 1996-os kiadású. Szörnyes, de sokkal jobb, mint a Gibiate, az tuti. Aki szörnyes animére vágyik, inkább ezt nézze meg. Szépen megrajzolt, érzelmes és nem túl izgalmas.

104784.jpg

5. Plunderer:

Ez egy érdekes anime volt. Az első néhány epizódban alig történt valami. Sokan kritizálták. De volt egy kommentelő aki azt írta: "Én olvastam a mangát, hamarosan jön a fordulat. Szóval, tartsatok ki!" Ennek a valakinek köszönhető, hogy végig néztem. Igaza volt. Lehet, jön majd a második évad. Hiba lenne így félbehagyni ezt a sorozatot.

Kedvenc szereplőm: Jail Murdoch, Alexandrov Grigorovich. images.jpg

6. Goblin Slayer: Goblin's Crown:

Szeretem a fantázia történeteket, amiben több faj is szerepel (törpe, tünde, óriás...stb.). Láttam a sorozatot, a filmben egyáltalán nem csalódtam.

Kedvenc szereplőm: -

20960.jpg

7. Neo Angelique Abyss:

Többször kezdtem bele, valamiért inkább mást választottam helyette. Tavaly kitartóan végig néztem. A történet érdekes, fantázia dús (talán túlságosan is). Többet is kilehetett volna hozni belőle. A szereplők szépen megvoltak rajzolva. Nem került be a kedvenceim listájába.

Kedvenc szereplőm:

no_guns_life_key_visual_2.png

No Guns Life és No Guns Life 2:

Nem vagyok benne biztos, hogy tavaly mint a kettő évadot egyszerre megnéztem. Izgalmas, szépen kidolgozott. A történet követhető és olykor humoros. Várom a harmadik évadot. Érdekel mi lesz a történet vége.

Kedvenc szereplőm: Juzo Inui

parni-saiyuki-reload-kazuya-minekura-trio-druzia-personazhi.jpg

8. Saiyuuki Gaiden OVA:

Az OVA három epizódból áll, érdemes azzal kezdeni. Engem nagyon megfogott. Nem is volt kérdés, hogy folytassam a sorozattal. Megemlíteném, hogy az első évadból (50 epizódos) csak a 29 epizódig láttam, mert a fordítás félbemaradt. Ez is elég volt, hogy megállapítsam, hogy a történet nagyon, nagyon lassan halad előre.   

letoltes.jpg

Saiyuuki Reload Blast:

Türelmetlen voltam és megnéztem a negyedik évadot. Ha az évad ott befejeződött be ahol... akkor az első három évadban mégis mi történt? Aki látta, lehet, elgondolkozott ezen. Aki még nem... meg fog lepődni. 

Megjegyzem: Az első három évad régen le lett fordítva, de "elveszett". Ezért egy fordító csapat újra neki állt.

Kedvenc szereplőm: Kenren, Sha Gojyo, Kougaiji, Genjo Sanzo.

108967.jpg

9. Burn the Witch ONA:

Engem megfogott az előzetese. A szereplők megrajzolásáról, kapásból a Bleach jutott eszembe. Kár, hogy csak három epizódos volt. Tetszett az egyedi világa, a szereplők. Épp hogy csak kaptunk valamit, de abból is nagyon keveset. Remélem jön majd ebből 12-24 epizódos sorozat.

Kedvenc szereplőm: Bruno Bangnyfe.

111646.jpg

10. Noblesse:

Láttam az előzményeket, a kettő filmet. Én csalódtam a sorozatban. Valahogy úgy érzem, a főszereplőt nagyon elbutították. Ha jellemeznem kellene: nekem egy ramen zabáló Naruto utánzat jut róla eszembe (csendesebb, visszafogottabb kiadásban). A sorozat a vége felé tetszett a legjobban. De a lezárást túl egyszerűnek éreztem. A történetből adódóan, lehet, ez tűnt a legjobb befejezésnek. Várom a második évadot. Remélem komolyabb, akciódúsabb történetet kapunk.

Kedvenc szereplőm: M21, Takeo.

why_i_love_fullmetal_alchemist_2003_and_only_2003_by_greedlin-d4g07x7.jpg

11. Fullmetal Alchemist - A Bölcsek kövének nyomában és a Fullmetal Alchemist - Testvériség:

Elkövettem azt a hibát, hogy egymás után néztem meg őket. Kellett volna 2-3 hónap szünetet tartanom, hogy feldolgozzam az eseményeket. Mert engem teljesen összezavart. A kettő anime sorozat között van némi különbség. Az utóbbiról azt olvastam (utólag), hogy a manga alapján készült. Sokan ezt tartják a jobbik verziónak.

Nekem mind a kettő tetszett. Az utóbbinak a befejezése lett a legjobb. A bölcsek kövének nyomában, a sorozat elejét tartom jobbnak. Nem értem miért kellett ebből kettő sorozat... némi eltéréssel ugyanarról szól. Azt javaslom, nézzétek meg mind a kettőt. 

Kedvenc szereplőim: Scar/ Sebes, Kapzsi, Van Hohenheim, Maes Hughes.

 

Neked melyik 2020-as szezonos anime tetszett? Melyiket lenne érdemes még megnéznem? 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr4616446766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása