Ajándékötletek: Ünnepekre hangolódva (2021.)

2021. december 17. 17:44 - Galatea Kyra

img_20211129_201312_1.jpg

Szülinap... és vajon mi került a karácsonyfa alá?

Az ajándékokat többnyire a Libri, Laava, Kreatív Kellékek, Gyöngybarlang és a Kreatív Hobby boltok, Webáruházak termékeiből válogattam össze. Ezek: ásványos illatgyertyák, nyers ásványok, marokkövek, medálok... stb.img_20211129_164848_1.jpg

Hogyan készülök az ünnepekre? Nem midig könnyű "kinyomozni", hogy ki minek örülne a legjobban. Anyuval én úgy oldottam meg, hogy amelyik webshopba felregisztráltam, azokat megosztottam vele. Majd megkértem, hogy ami tetszik neki, azt linkelje át nekem én elmentem magamnak. Ezeknek a kívánságlistáknak köszönhetően könnyű dolgom akadt. De ezt nem lehet mindig eljátszani. Az a legjobb, ha tartjuk a kapcsolatot és kiismerjük a másik érdeklődési körét, hobbijait.

Ebben a bejegyzésben három ünnepre állítottam össze a csomagokat:

img_20211217_162137_1.jpg

Születésnap:

Ezt a csomagot az Engerből (a nasikat) és Laava webshopból (ásványokat és a szantálfa füstölőket) állítottam össze. Anyuval szeretünk a Laava oldalán böngészni, mert mindig vannak újdonságok. Anyu kezdő ásvány gyűjtő. Kezdésnek egy hét csakra nyers ásvány szettel leptem meg, melyben ezek az ásványok találhatóak meg:

Hegyikristály, ametiszt, apatit, amazonit, citrin, hematoid és turmalin. Az oldalon látható, hogy nincs egyezés az én leírásommal. Ez azért van, mert én korábban és olcsóbban vásároltam meg.img_20211211_174253_1.jpg

A felső képen alig látható egy csomag szantálfa. Ez szintén a Laava webshopból lett rendelve. Öt darab van egy csomagban. Információim szerint ez olyan, mint egy füstölő:

img_20211209_134237_1.jpg

Nagyon erős illata van, ezért plusz még egy zacskóba becsomagoltam, hogy ne legyen árulkodó és minél tovább megmaradjon az illata.

img_20211217_172602_1.jpg

Karácsony:

Egy nagyobb csomagot állítottam össze a szüleimnek. A könyvet a Libriből vásároltam. Akit érdekel a választásom, itt bővebb információt talál róla:

 Humorra, kalandra, borzongásra és romantikára hangolódva - Avagy mely írók könyveit tervezem elolvasni

A nasikat az Engerből. Van egy szőr, szösz eltávolító henger is benne (állattartóknak kötelező darab), mely a Mömaxból van. Lehet hozzá venni hengereket, ezek cserélhetőek. Egyet magamnak is vettem, hogy kipróbáljam mennyire jön be, vagy sem.

img_20211217_171154_1.jpg

A csomag részben anyué is, aki illatgyertyát (szantálfa és pézsma illattal) és egy "kincses ládát" kapott. Az ékszerdoboz egy turkálóból van. Azt töltöttem meg apróságokkal.

img_20211217_171324_1.jpg

Tudom ajánlani figyelmetekbe a Laava oldaláról a Kristály konfettit. Nagy nyers és marokkő ásványokat és egy ásvány ékszert (fülbevalót vagy karkötőt lehet kapni. Ennek köszönhetően tudtam még jobban megtölteni a dobozt: plusz egy nyers ásvánnyal és egy karkötővel. Az Ametiszt ásvány golyó és az Ametiszt geóda még egy nyári Kreatív Kellékek rendelésemből vannak.

img_20211217_171700_1.jpg

Öcsi ágyneműhuzat garnitúrát kap. Egy éve vásároltam, ha jól emlékszem az eMag oldaláról. Sajnos, nem olyan színben érkezett, mint amilyet szerettem volna. Öcsinek fekete bútorai vannak. Így ez a bézs szín tökélesen feldobja a szobáját. Továbbá a legutóbbi Metalshop rendelésemnél lehetett választani ajándékot. Én öcsinek egy sálat választottam. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr8516760670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása