Humorra, kalandra, borzongásra és romantikára hangolódva - Avagy mely írók könyveit tervezem elolvasni

2022. január 06. 12:00 - Galatea Kyra

img_20211212_135535_1.jpg

Diákkoromban nemigazán szerettem olvasni. Nehezen találtam meg azt azokat írókat, akiknek az írásai le tudtak kötni. Leginkább a verseket szerettem. Miután elszabadultam a suliból, munka mellett alig volt időm, ha mégis vagy fáradt voltam hozzá, esetleg valami más hobbit választottam a kikapcsolódáshoz. Amit persze házon kívül, kint a szabadban lehet űzni...

Nem vagyok egy otthon ülős típus. Az első hullámkor a karantén időszakot végig dolgoztam. A Spar az nagyon kemény volt... A második karantént már otthon töltöttem. Megviselt. Olvashattam volna, de inkább kreatív tevékenységgel próbáltam meg elterelni a gondolataimat... nagyon feszült, olykor már türelmetlen voltam... Akkor még nem jött el az ideje annak, hogy olvassak.

Most már nyugodtabb vagyok. Tettek és én tettem róla, hogy most már legyen egy kis nyugalmam. Sőt, még kedvet is kaptam az olvasáshoz.

img_20211209_133925_1.jpg

Ha Humor, akkor Vavyan Fable. Tini koromban olvastam tőle a Mesemaratont. Nagyon sokat nevettem, feldobta a vakációmat. Tökéletes választás volt akkor a Balatoni nyaraláshoz. Anya szerint a folytatás már messze nem lett olyan jó... volt szerencsém beleolvasni a Banyamesébe. Az eleje úgy kezdődik, mint egy igazi mese... de a folytatás... nekem kapásból a Tündértánc jutott eszembe. Nem estem szerelembe tőle. Ezt az olvasmányt majd a listám végére tartogatom. Azért még érdekel, mi sül ki ebből. Már be is raktam a szüleimnek a Karácsonyi csomagjába. Ők nagyon szeretik az írónő műveit. Anya még gyűjti is őket.

img_20211212_135401_1.jpg

Kaland? Semmi kétség afelől, hogy Tolkienre esett a választásom. Imádom ahogy fogalmaz. Sajnos, a Gyűrűk Ura filmet előbb ismertem meg és néztem végig a hősök kalandozásait... A Gyűrűk Ura első kötetét jó régen, de sikerült elolvasnom. Sokkal jobb, érdekesebb és kalandosabb, mint a film. Érdemes elolvasni.

poe_konyvek.jpg

Borzongás és rejtélyek... Egar Allan Poet diákkoromban ismertem meg. Mi ketten amolyan rokon lelkek vagyunk... imádtam a verseit olvasni. Főleg lefekvés előtt. Az utóbbi időben fogadtam meg, hogy igyekszem minél több művét megismerni. Kezdésnek ez a három kötet került célkeresztbe.

Ti a közeljövőben mely könyveket, köteteket folyjátok elolvasni? 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr8516768854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása