Halloween 2021.

2021. november 05. 20:00 - Galatea Kyra

7035873_preview.png

Ti hogy álltok ezzel a hagyománnyal? Szeretitek vagy inkább tartózkodtok tőle?

Sziasztok!

Én kicsi korom óta rajongok érte. A mai napig egy nagyon jó bulinak tartok. Kb. olyan ez nekem, mint az anyák napja. Mindenkinek van édesanyja, nagymamája... de nem egy napon kellene rájuk gondolni, felköszönteni őket, hanem ha lehet a legtöbb időt velük tölteni és éreztetni velük, mennyire fontosak a számunkra.

A Halloween véleményem szerint egy vidámabb, szórakoztatóbb megemlékezés az elhunyt szeretteinkről. Nem vagyok az bezárkózott típus. Nálam a gyász az máshogy zajlik le. Szeretek pozitívan hozzáállni a dolgokhoz. Teljesen mindegy ki miben hisz, milyen vallást gyakorol. Én abban hiszek, hogy még találkozunk. Amikor Halloween van, akkor az lehet egy házibuli, vagy házon kívül egy kis kiruccanás. A lényeg szórakozzunk. Én hiszek benne, hogy az eltávozott lelkek is olyankor velünk vannak.

img_20211027_234939_1.jpg

Lehet, régen egyszer már faragtam tököt. Azóta sajnos nem volt rá lehetőségem. A következő célom, a Halloween tök termesztés lesz. Ha már van egy hatalmas kertünk. Szeretem a lápásokat. Idén a Party kellék boltban vásároltam egy kicsi műanyag faragott tök formájú "valamit". Azt hittem belefog férni egy elemes gyertya... de tévedtem. Szó szerint úgy tuszkoltam bele. Azóta majdnem minden este a laptopom közelében világít, mint egy töklámpás. A házfelújítás miatt és a sok munka mellett, ennyire visszafogottan "buliztam".

Ez időben nagyon sokat dolgoztam, nyitástól egészen zárásig. Nagyon kevés Halloween cucc érkezett a boltokba, amit elég hamar felvásároltak. Nekem egy-egy szabadnapomon, csupán a maradék maradt.

Dekorációk a szobámba:

Konfetti, dekor pókháló pókokkal és műanyag pókok.

img_20211022_192812_1.jpg

Ezeket majd felszeretném használni dekoráció céllal a mindennapokra.

A Party kellék boltban nagyon megtetszett nekem egy madárijesztő. Amit majd a szoba falamra szeretnék felakasztani:

img_20211105_194632_1.jpg

Ha Halloween, akkor elengedhetetlen az édesség:

Meglepetésemre a Haribo (kedvenc gumicukor márkám), kidobott egy különlegességet: denevér, töklámpás, koponya... formájú gumicukrokat. Nem vagyok egy édesszájú, de egy csomag gumicukorral akár egy hónapig is elvagyok. Ezzel a pár csomaggal most tuti bespájzoltam Karácsonyig.. vagy jövő év tavaszáig :D

img_20211022_193240_1.jpg

Természetesen nem maradhatott ki a kedvenc divat márkám, a Killstar. Erre az időszakra megszerettem volna magam lepni valamivel. Sajnos a világító töklámpás díszpárna elfogyott. De egy másik kiszemelt díszpárna még nem. Továbbá mindig is szerettem volna egy fekete illatgyertyát, valami jópofa mintával:

halloween_killstar.jpg

Ezek voltak az egyikei az őszi Metal Shop rendelésemnek. A többi cuccot a Spárban, Kreatív Hobby boltban vásároltam.

A Kikben volt fekete hálós asztalterítő. Sajnos, hamar elkapkodták. Van egy szép fehér faragott dohányzóasztalom. Arra szerettem volna. Semmiképpen nem szeretném a mintáját eltakarni, ezért próbálok szerezni valami átlátszó terítőt. Nem mondtam le róla. Az se kizárt ha a jövőben magam ötletelem ki, hogyan tudnék saját kézzel egy hasonlót elkészíteni :)

Remélem jövőre nagyobb szerencsém és több szabadidőm lesz.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr3916747304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása