Karácsonyi dekorációk (2021.)

2021. december 12. 12:00 - Galatea Kyra

 img_20211208_182043_1.jpg

Sziasztok! Mi minden évben kicsit kidekoráljuk az ablakokat. Sőt, az adventi koszorú is saját kézzel készül el. Az idei ünnepi készülődés annyival különbözik a többitől: hogy még van állásom, a covid miatt alig van szabadidőm.

Mi készült?

1. Havas, csillagos lámpás az ablakban (Avagy, hó és csillagok palackba zárva)

img_20211207_175456_1.jpg

Ami szükséges:

img_20211207_132928_1.jpg

egy dugós fényfűzér (karácsonyi vagy sima égős),

img_20211207_132941_1.jpg

egy csomag műhó és egy jól zárható üveg (boros, rövid italos...stb.)

img_20211207_133002_1.jpg

Első lépés: Meg kell tisztitani egy üres üveget. Majd szórj bele műhavat.

img_20211207_140948_1.jpg

Én utólag fűztem bele a fényfűzért, majd ráerősítettem a dugót és kicsit felráztam, hogy a csillagok viszonylag az üveg mélyére és közel az üveg falához helyezkedjenek el.

2. Ablak kivilágítása (belülről):

img_20211207_175523_1.jpg

Ehhez elég egy elemes fényfűzér. Én az ablak belső részére, átlátszó műanyag ragasztó szalaggal rögzítettem. Ezt karácsony után nem fogom leszedni, mert nagyon tetszik.

3. Függöny dekoráció (Selyem masnis gömbök)

img_20211207_194859_1.jpg

Aki követte eddig a blogomat, bizonyára már tudja, hogy a kedvenc színem a fekete. Lehet, fura... de nekem ilyen a stílusom. Nekem ez tetszik. 

Vettem egy csomag ezüstös fenyőfadíszt (gömböket). Ezekre kötöttem fekete selyem masnikat.

4. Adventi koszorú:

img_20211207_200300_1.jpg

Az adventi koszorú a házfelújítás miatt késve készült el. Sőt, el is veszett. De egy régi lecsupaszított került elő... Sebtében átugrottam az Engerbe és bevásároltam...

- Három dekor szalagot, kettő csomag karácsonyfa díszt (gömböket, csillagokat), vattát, ezüst hó sprayt. Így és ezzel kezdődött a "móka"...

Első lépésként, "megtisztítottam" a szalma koszorú alapot és egy másik szalaggal vontam be. 

img_20211207_201810_1.jpg

Folytatásul: megterveztem, hova fognak kerülni az elemes gyertyák (biztonsági okokból erre váltottunk) jött a ragasztás, ragasztó pisztollyal... szépen lassan felkerültek a gömbök a helyükre.Még jó, hogy vettem három tobozt, mert kicsit üres lett volna a koszorú. Nyáron jó sokat találtam. De sajnos a szüleimnek sikerült jól elrejteniük őket... egy toboz 100 ft. A Spárban egy nagy zacskóval 2000 ft. Aki szeret otthon koszorúkat készíteni, neki érdemes terméseket gyűjtögetnie. Visszatérve a koszorúra: az üres helyeket kitöltöttem vattával, hogy havas hatást keltsen: 

img_20211208_180350_1.jpg

A tobozokat lefújtam ezüst hósprayvel és a koszorú közepét telepakoltam vattával és beleültettem anya manóját, amit még tőlem kapott Mikulásra.

img_20211209_155144_1.jpg

Idén sajnos ennyire futotta. A sok munka, kevés szabadidő és a házfelújítás is közbetett... örülök, hogy a szobám ki lett festve és az ágyam nagyjából össze lett rakva. Sajnos a dobozok még mindig a szobatársaim, velük osztozkodom... Jövőre szeretnék egy saját kicsi műfenyőt. Amit kedvemre elvontan, gótosan feldíszíthetek. Már nézegettem a Killstar szuper karácsonyfa díszeit, igyekszem mi hamarabb beszerezni belőlük néhányat. Az idei szerzeményekből párat átszeretnék alakítani. Alig várom, hogy majd azokat is bemutathassam nektek. Addig is gyűjtöm az ötleteket a következő (2022-es) karácsonyi dekoros posztomhoz.

Kellemes Ünnepi készülődést kívánok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galateakyra.blog.hu/api/trackback/id/tr216776548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása